  • 1. Data: 2010-09-05 15:19:37
    Temat: [Moto 2] śmierć zawodnika w wyniku wypadku na torze Misana
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

  • 2. Data: 2010-09-05 16:57:51
    Od: Vir <a...@o...pl>

    W dniu 2010-09-05 17:19, (pj) pisze:

  • 3. Data: 2010-09-06 11:40:39
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Vir" <a...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i60i6f$lvq$...@n...onet.pl...
    > W dniu 2010-09-05 17:19, (pj) pisze:
    >>
    >> http://www.youtube.com/watch?v=QiDyZ0ZvpRI
    >> :-(
    >>
    >> Daijiro Katoh sie przypomina... :-[
    >>

    > już zdjęli, tu jest inny
    > http://www.youtube.com/watch?v=uGKqZP67k9w

    A coś więcej o wypadku? Bo znowu zdjęli linka.

  • 4. Data: 2010-09-06 11:43:07
    Od: AZ <a...@g...com>

    http://www.youtube.com/watch?v=M21XuA0OFa0

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2010-09-06 12:18:39
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > http://www.youtube.com/watch?v=M21XuA0OFa0

    Kurczę, oglądałem wczoraj ten wyścig jednym okiem. Widziałem ten wypadek,
    ale komentatorzy mówili potem, że wszystko jest ok.
    Zmarł w szpitalu?

    Była jeszcze scena, jak go nieśli na noszach i im spadł, bo jeden z
    noszowych się potknął. To też na pewno mu nie pomogło.

  • 6. Data: 2010-09-06 13:26:50
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2010-09-06 14:18, Marcin N pisze:

    > Zmarł w szpitalu?

    tak, o 14.20
    [']

    Zyga

  • 7. Data: 2010-09-06 19:48:45
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-09-06 14:18, Marcin N pisze:
    [...]
    > Była jeszcze scena, jak go nieśli na noszach i im spadł, bo jeden z
    > noszowych się potknął. To też na pewno mu nie pomogło.

    <czarny humor>
    To jak z tym facetem co sie wysadził w powietrze z kibla WC jak tam
    srając fajka wrzucił, bo mu stara przedtem w tym kiblu benzyna spodnie
    prała, i jak to opowiedział sanitariuszom co go nieśli na noszach po
    schodach do karetki, to go ze śmiechu z tych noszy zrzucili i dodatkowo
    połamali...
    </czarny humor>

    --
    pozdr, pj