    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Monster i współpraca SIMkart
    Date: Wed, 11 Sep 2013 00:58:09 +0200

    "Trybun" l0msh7$j6m$...@u...news.interia.pl

    > U mnie to standard, tak się składa że do najbliższych przekaźników
    > GSM mam ponad 10 km. Gdy czekam na pilny telefon to muszę wychodzić
    > na zewnątrz domu.

    Sygnał straciłem kolejny raz. Tuż po restarcie smartfonu
    miałem pełny zakres kresek.

    > No dobrze, ale napisz co ci tak pożera ten prąd?

    Zapewne używanie.

    > To żadne problemy, ale prosty przelicznik w którym oblicza
    > się takie dane. Nie ma w tym żadnego szwindlu. :-)

    Ace miał wg programów tyle, ile miał wg specyfikacji.

    pfactor.navigator&hl=pl

    > Znam, nawet mam w telefonie, jednak używam rzadko, a to ze względu
    > na te mapy (OSM) w których nie ma połowy krajowych dróg.
    > Natomiast Yanosik jet oparty na mapach UPM.

    Fajne. Ale co wówczas, gdy nawigacja mówi:

    prosto, nadal prosto, za 100 metrów prosto, prosto, skręć w lewo

    a to 'w lewo' pojawia się wtedy dopiero, gdy zjeżdżam ze skrzyżowania,
    oczywiście skręcając w to lewo a do skrzyżowania nic nie dzieje się,
    jeśli nie liczyć przejść dla pieszych, w tym jednego z sygnalizacją
    świetlną.

    > Próbowałeś - ustawienia->aplikacje->preferowana
    > lokalizacja instalacji, i klik na "Karta SD"?

    A jak uważasz? [ciekawe, ile (wg niego) razy tego próbowałem...
    stawiam na to, że wg niego próbowałem tego tylko dwa razy]
    Aby było jasne, na kolejne Twoje pytanie tego typu odpowiem
    podobnie. Najgorsze jest ciąganie po Aero2 map do tej aplikacji,
    bo idą powoli i każda próba trwa bardzo długo... Akurat instalacja
    (od zera) na zewnętrznej karcie SD nie jest możliwa, więc i ciągania
    map nie ma, choć strata czasu jest, i to duża.

    -=-

    Czy teraz już wiesz, po co mi net poza domem i na co zużywam energię w akumulatorze?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'