  • 1. Data: 2010-07-03 15:51:32
    Temat: Monitory 3D
    Od: teddie <t...@o...pl>

    Co byscie polecili w temacie monitor 3D, od 22 cali wzwyz, koniecznie
    glare ... Czy ktorys z nich ma w zestawie okulary czy tez zawsze jest
    to osobny zakup (jesli tak to czy sa na rynku) ...

  • 2. Data: 2010-07-03 16:27:46
    Temat: Re: Monitory 3D
    Od: Kosmaty <k...@g...pl>

    W dniu 2010-07-03 17:51, teddie pisze:
    > Co byscie polecili w temacie monitor 3D, od 22 cali wzwyz, koniecznie
    > glare ... Czy ktorys z nich ma w zestawie okulary czy tez zawsze jest
    > to osobny zakup (jesli tak to czy sa na rynku) ...

    Uważam, że powinieneś znaleźć sobie laskę.

  • 3. Data: 2010-07-03 22:00:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 3 Jul 2010, teddie wrote:

    > Co byscie polecili w temacie monitor 3D, od 22 cali wzwyz, koniecznie
    > glare ...

    Jestem w szoku. Uważałem glare za problem (sam w sobie), raczej
    zaskoczyła mnie dostępność matowych.
    Jakby kto pytał, wg specyfikacji[1] Samsung 2233RZ jest glare
    i Acer GD245HQ również. Za to Acer GD 245HQbid (na obudowie
    ma napis GD245HQ[1]!) jest matowy.
    [1] Bo rzecz jasna możliwy jest numer taki że producent zechciał
    różnicy między glare a mat *nie* ujawniać w nazwie, znaczy
    puścić dwa modele "z drobną różnicą" pod tą samą nazwą (i uzasadnieniem:
    "bo tak"). Ale przypuszczam że HQbid właśnie stanowi oznaczenie bardzo
    konkretnego modelu - z matową matrycą.

    Ad rem.
    Po co Ci to glare, chcesz móc mierzyć głębię sceny położeniem
    względem obrazu odbitego od ekranu? ;) (z ciekawości pytam :),
    również z ciekawości - czy używałeś stereowizji na CRT)

    > Czy ktorys z nich ma w zestawie okulary czy tez zawsze jest
    > to osobny zakup (jesli tak to czy sa na rynku) ...

    "Zestawy" są oferowane przez sprzedawców, również widywałem na
    allegro, a okulary NVidii są jak najbardziej dostępne - zakładam
    że cenę mniej więcej znasz; niestety, ze względu na fakt iż
    LCD stereo pracują jedynie na dual DVI, nie jest możliwe (jak
    przy CRT) stosowanie "standardu ELSY" (i tanich okularów
    przewodowych), a nie spotkałem "chińszczyzny" z dekoderem
    ichniego sterowania bezprzewodowego (sterowanego z kolei z USB).

    pzdr, Gotfryd