  • 1. Data: 2010-07-02 12:32:39
    Temat: Dell Studio 1749 vs Asus N71Ja
    Od: Maciek <n...@m...ru>

    Witam,

    mam dylemat podczas wyboru laptopa do kupienia.

    Dell Studio 1749: http://tinyurl.com/2wh5lbk
    Asus N71Ja: http://tinyurl.com/2wn4jq2

    Za Dellem przemawia troche lepszy procesor, upodobanie do marki i wygladak,

    natomiast za Asusem lepsza karta graficzna, nizsza nieco cena, lepsze
    chlodzenie i cichsza praca.

    Jesli macie rozeznanie w tych modelach, to podzielcie sie swoimi
    spostrzezeniami. Poza tym jestem otwarty na propozycje z innymi modelami
    w podobnej klasie i przedziale cenowym