  • 1. Data: 2010-01-19 22:19:10
    Temat: Monitorowanie portu HDMI
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Witam grupe

    Mam pytanko - czy ktos bawil sie kiedys w monitorowanie portu HDMI?
    Jak wiadomo, za pomoca tego zlacza mozna "odczytywac" dane z TV lub
    monitora.
    A mnie interesuje, czy da sie programowo lub sprzetowo monitorowac, czy:
    - telewizor jest wlaczony (czyli sygnaly wlaczenia/wylaczenia)
    - na TV wlaczony jest odbior wlasnie tego konkretnego portu HDMI (czyli czy
    TV wyswietla dane z monitorowanego portu)

    Byc moze ktos juz sie natkal na jakies oprogramowanie w tym zakresie? System
    obojetny, proste logi z data i godzina wystarcza w zupelnosci...

    Pozdrawiam
    Michal

  • 2. Data: 2010-01-20 22:06:34
    Temat: Re: Monitorowanie portu HDMI
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Michal AKA Miki pisze:
> [...]
    >
    > Byc moze ktos juz sie natkal na jakies oprogramowanie w tym zakresie? System
    > obojetny, proste logi z data i godzina wystarcza w zupelnosci...

    Na bank się da - mój TV Samsung ma coś takiego jak Anynet+ i w opisie
    tego jest, że jak inne urządzenie ma obsługę tej technologii, to właśnie
    umożliwia wyłączanie np tunera SAT w momencie wyłączania TV.