  • 1. Data: 2009-09-07 18:12:25
    Temat: Monitor - obraz wklęsły w poziomie z powtórzeniami.
    Od: Damian Skrycki <s...@g...pl>

    Witam

    Mam monitor CRT - GDM - 5003 - PT9 do wczoraj obraz na nim był
    wyświetlany normalnie. Dzisiaj po włączeniu włącznika na obudowie obraz
    z pojawił sie zniekształcony z obu stron zamiast prosto jest wklęsły.
    Dodatkowo pasem startu jest wyświetlany 4 krotnie wysokość. Testowałem
    na 2 źródłach sygnału (komputerach) i dwóch kablach. Sygnał przesyłany
    analogowo.

    Co może być powodem takiego wyświetlania obrazu? I jakie ewentualnie
    koszty naprawy.

    Damian

  • 2. Data: 2009-09-07 18:17:05
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Damian Skrycki pisze:
> [...]
    > analogowo.
    >
    > Co może być powodem takiego wyświetlania obrazu? I jakie ewentualnie

    Jak możesz to pokaż zdjęcie.

  • 3. Data: 2009-09-07 18:58:25
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Mon, 07 Sep 2009 20:12:25 +0200, Damian Skrycki napisał(a):

> [...]
    > wyświetlany normalnie. Dzisiaj po włączeniu włącznika na obudowie obraz
    > z pojawił sie zniekształcony z obu stron zamiast prosto jest wklęsły.

    Uszkodzony układ korekcji W-E. W dzisiejszych czasach naprawa bardziej
    zaawansowana niż wymiana bezpiecznika w monitorze CRT jest zupełnie
    nieopłacalna.

    > Dodatkowo pasem startu jest wyświetlany 4 krotnie wysokość.

    Polska język - trudna język.

  • 4. Data: 2009-09-08 20:55:23
    Od: Damian Skrycki <s...@g...pl>

    http://img2.vpx.pl/up/20090908/monitor.jpg