  • 11. Data: 2011-08-23 09:15:51
    Temat: Re: Monitor 27" z 2560xcos tam
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 23 Aug 2011 10:46:32 +0200, nom napisał(a):

    > Użytkownik "Przemysław Ryk" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Od Animki to Ty się odpierwiastkuj, jest najinteligentniejszą kobietą na
    > forum. :-)

    Na forum może i tak... Onetu.

    [ Married men live longer, but they are much more willing to die... ]
    [ (znalezione w necie) ]

  • 12. Data: 2011-08-23 09:30:21
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    nom nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > Od Animki to Ty się odpierwiastkuj, jest najinteligentniejszą kobietą na
    > forum. :-)

    Jedyną, brak konkurencji nie powoduje wzrostu IQ.
    Przem

  • 13. Data: 2011-08-23 18:22:55
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Mon, 22 Aug 2011 22:36:15 +0200, Muchozol napisał(a):

> [...]
    >
    > Rok temu zmienilem monitor 22" z 1680x1050 na monitor Full HD 22". Problem w
    > tym, ze 22 cale to dla mnie zdecydowanie za mało jeśli chodzi o Full HD.
    > Ciezko cokolwiek czytac, literki malutkie, a w pzegladarce non stop
    > powiekszanie stron.
    >
    > Teraz myślę o większym monitorze, ale nie wiem czy zdecydować się na FullHD
    > czy 2560x cos tam. Ma ktos doswiadczenie z tymi wyzszymi rozdzielczosciami -
    > obawiam sie, ze moze byc to o wiele za wysoka rozdzielczosc jak na tak maly
    > monitor, ale moze sie myle i nie jest to dyskomfort w uzytkowaniu?

    niedawno przeszedłem z gatway-a 1920x1200 24" na dell-a 2560x1440 27".
    Piksel nieco mniejszy, ale za to można na pulpicie upchać z 10 okienek i
    wszystko się mieści. Polecam.

  • 14. Data: 2011-08-23 19:15:39
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 23 Aug 2011 20:22:55 +0200, Leszek K. napisał(a):

    > niedawno przeszedłem z gatway-a 1920x1200 24" na dell-a 2560x1440 27".
    > Piksel nieco mniejszy, ale za to można na pulpicie upchać z 10 okienek i
    > wszystko się mieści. Polecam.

    Osobiście nie bardzo przepadam za sytuacją, kiedy albo sam zaczynam
    przysuwać się do monitora, albo monitor przysuwam do siebie. Dlatego też mam
    u siebie 24" monitor z rozdzielczością 1920×1200 i do tego 17" (choć
    wolałbym w sumie 19") z rozdzielczością 1280×1024 na narzędzia czy dodatkowe
    okna. Pracuje się bajecznie, choć już zaczynam mieć ciągoty, żeby z lewej
    strony owej 24-ki postawić jeszcze jedną 17" czy 19"... ;D

    [ Emigrantom pod rozwagę: jeśli coś was ciągnie do Ojczyzny, to ]
    [ niewykluczone, że to prokurator. ]
    [ (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

  • 15. Data: 2011-08-25 06:23:08
    Od: "FiFi" <a...@a...pl>

    Mam U2711 i fakt faktem że ikonki i czcionki są zdeka małe nawet dla sokoła.
    Ja jestem lekkim krótkowidzem i mi to nie przeszkadza. W sumie najlepiej ten
    monitor nadaje się do CAD i grafiki (choc do jakosci obrazu CRT to jeszcze
    brakuje 100 lat świetlnych niezaleznie co piszą marketingowcy), do czytania
    internetu gorzej.

    Pozdr

  • 16. Data: 2011-08-25 10:23:20
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 25.08.2011 08:23, FiFi pisze:
    > W sumie najlepiej ten monitor nadaje się do CAD i grafiki

    Ani do jednego ani do drugiego. Do CAD nie nadaje się bo jest oczojebny,
    gotuje gałki na twardo, ma wysoki punkt czerni, nie da się pracować z
    ciemnym tłem, w np Acadzie. Do grafiki nie nadaje się przez słabą
    liniowość i wspomnianą za wysoką jaskrawość. Patrząc na własciwości i w
    ogóle całą ofertę DELL'a, firma jest wyspecjalizowana w monitorach klasy
    tzw: "korporacyjnej". Takie ekrany przystosowane są do pracy w dzień, w
    jasno oswietlonych biurach. W takich warunkach wad panelu nie widać.
    Aplikacje będace ich domeną to ogólnobiurowe, acz z jakością lepszą niż
    TN. Nie są to jednak monitory tworzone z myślą o jakiejkolwiek
    reprodukcji koloru.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!