  • 1. Data: 2010-03-04 17:12:54
    Temat: Monitor
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    Pytanie otwarte (i nieczęsto pojawiające się ;)):

    Szukam monitora LCD który:
    * ma 1200 pikseli w pionie lub niewiele mniej,
    * jest odpowiednikiem kineskopowych 22 cali,
    * format (4:3, 16:9, etc.) nieistotny,
    * daje się rozsądnie ustawić do zdjęć, czyli nie wypala oczek, kolory
    po potraktowaniu kolorymetrem są w miare przyzwoite, brak ewidentnych
    przebarwień,
    * rozsądna cena (czyli Eizo za 3kzł to za dużo).

    Wpisujcie się miasta, które macie jakieś propozycje.
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 2. Data: 2010-03-04 17:44:24
    Temat: Re: Monitor
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    Używany NEC 2070NX.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 3. Data: 2010-03-04 21:17:02
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Paweł Pawłowicz" <p...@w...up.wroc[kropka]pl> napisał:

    >Używany NEC 2070NX.
    >[...]

    Kilka miesięcy temu byl ich wysyp na Allegro po ok. 500zł. Teraz juz ich nie
    ma - ale dobrym wyjściem jest też o cal większy NEC2170NX - do kupienia za
    ok. 800zł.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 4. Data: 2010-03-05 17:04:53
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Thu, 4 Mar 2010 22:17:02 +0100, "Marek Wyszomirski"
    <w...@t...net.pl> wrote:

    >Kilka miesięcy temu byl ich wysyp na Allegro po ok. 500zł. Teraz juz ich nie
    >ma - ale dobrym wyjściem jest też o cal większy NEC2170NX - do kupienia za
    >ok. 800zł.
    A kupowaliście może od któregoś z obecnych w tej chwili allegrowiczów
    (triopl, www-shoplet-pl, matej01)? Bo odbiór osobisty odpada.

  • 5. Data: 2010-03-05 18:29:03
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> napisał:

    > [...]
    > A kupowaliście może od któregoś z obecnych w tej chwili allegrowiczów
    > (triopl, www-shoplet-pl, matej01)? Bo odbiór osobisty odpada.
    > [...]

    Kupowałem u shopleta 2180UX. Stan wizualny monitora trochę gorszy niż się
    spodziewałem na podstawie opisu, ale faktem jest, ze monitor prawie nowy
    (mój model ma wbudowany licznik czasu pracy) i odwzorowanie kolorów świetne.
    W sumie jestem zadowolny z zakupu. Wydaje mi się, że w sytuacji, gdy sam nie
    mozesz pojechać po odbiór najbezpieczniej jest znaleźć kogoś znajomego kto
    dokona oględzin i podejmie decyzję czy kupować - a w razie decyzji
    pozytywnej spisze numery seryjne i poprosi o wysłanie do Ciebie właśnie
    tego, konkretnego egzemplarza.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)