  • 1. Data: 2010-03-04 17:19:21
    Temat: Mała dzielna małpka?
    Od: solar <s...@o...pl>

    Szukam małej małpki robiącej dobre zdjęcia. Nie wymagam zooma, wielu
    pikseli, przydałby się jakiś półmanual. Najlepiej nie wysuwany obiektyw.
    Kiedyś był Canon PS A200
    http://www.recenzje.net.pl/1-aparaty_cyfrowe/6.129-c
    anon_powershot_a200.0
    i w sumie coś na tym poziomie by mi odpowiadało, szczególnie jeśli
    chodzi o jakość zdjęć i wielkość.

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Kobieta może dobrze udawać, że umie myśleć, ale jako osoba płci

  • 2. Data: 2010-03-04 17:48:39
    Temat: Re: Mała dzielna małpka?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    solar <s...@o...pl> writes:

    > Szukam małej małpki robiącej dobre zdjęcia. Nie wymagam zooma, wielu
    > pikseli, przydałby się jakiś półmanual. Najlepiej nie wysuwany
    > obiektyw.
    > Kiedyś był Canon PS A200

    Wszystkie mają teraz zooma, piksele itd. 8-)

    Dalekim potomkiem A200 jest A495...

    MJ

  • 3. Data: 2010-03-08 07:32:32
    Od: Piotr <p...@g...com>

    On 4 Mar, 18:19, solar <s...@o...pl> wrote:
> [...]
    > Solar            www.solar.blurp.org             GG 1834424
    > "Kobieta może dobrze udawać, że umie myśleć, ale jako osoba płci

    Lumix LX3

  • 4. Data: 2010-03-08 08:56:51
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-03-04 18:19, solar pisze:
> [...]
    anon_powershot_a200.0
    > i w sumie coś na tym poziomie by mi odpowiadało, szczególnie jeśli

    a nowy musi byc? Kup sobie jakiegos starszego Ixusa za 300zl, zaladuj
    CHDK i ciesz sie fajnym aparatem w niewielkiej cenie z moliwosciami
    wielokrotnie przewyzszajacymi wspolczesne malpki
    Marx