  • 51. Data: 2011-07-11 09:47:29
    Temat: Re: Moja przygoda z fotoradarem (DK2)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 11 Jul 2011 09:42:51 +0200, komar

    > na jednym kole!!!!1111jeden

    Tylnim!!!11stojedenaście

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player
    http://xcarlink.pl

  • 52. Data: 2011-07-11 09:47:54
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-07-11 09:38, Bartłomiej Zieliński pisze:

    > A po co awaryjnie hamował, skoro jechaliście w kolumnie dozwoloną
    > prędkością???

    Bo dla niektórych cymbałów fotoradar = 50. Już to wielokrotnie
    wyjaśniono w tym wątku.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 53. Data: 2011-07-11 09:51:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Ludzie zawsze hamują przy fotoradarach i zawsze do 50km/h niezależnie na
    > jakim ograniczeniu ten FR stoi.

    Ale dlaczego się tak dziwisz?
    Przecież limity prędkości ma w Polsce w d... każdy kto stara się normalnie
    jechać (może poza skretyniałymi kapelusznikami, którzy myśleć nie potrafią,
    więc cieszą się że są w stanie zapamiętać chociaż to, co na znaku napisali).
    Skąd więc ktoś kogo nie interesuje jaki wcześniej był ustawiony limit, więc
    nie zwraca na takie znaki uwagi, ma wiedzieć jaki ten limit w danym miejscu
    obowiązuje, jak już zobaczy fotoradar?

    Sam się przyznam, żegdyby nie wyświetlający się na ekranie nawigacji limit
    przy fotoradarze, prawie nigdy bym nie wiedział ile mogę jechać przy
    fotoradarze.

  • 54. Data: 2011-07-11 09:56:59
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.07.2011 19:14, Scypio pisze:

    > Bo co jak ci z przodu hamują przed dzieckiem, które właśnie wbiegło na drogę?
    > Walnę w gościa i on akurat wtedy to dziecko przejedzie? Tak teoretyzować można
    > w nieskończoność.

    Jeździj tak daleko/wolno, żeby w nich nie walnąć.

    Albo przestaw się na transport zbiorowy lub taksówki, bo jeśli
    powyższego nie potrafisz, to nie nadajesz się do kierowania pojazdami.

  • 55. Data: 2011-07-11 09:59:03
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.07.2011 09:43, Bartłomiej Zieliński pisze:

    > Błysku fotoradaru nikt się nigdy nie spodziewa, bo gdyby się spodziewał,
    > to fotoradar nie miałby powodu błyskać ;-)
    > A zresztą błysk jest dość krótki i słaby w porównaniu np. z miganiem
    > światłami drogowymi.

    Mówisz? Ja tam nigdy takiej fotki nie miałem zrobionej, więc mam tylko
    doświadczenia z normalnego aparatu fotograficznego.

    A te dają ostro po oczach...

  • 56. Data: 2011-07-11 10:04:54
    Od: venioo <p...@o...eu.WYTNIJTO>

    W dniu 2011-07-11 00:32, kogutek pisze:
> [...]
    > powstawać jak Hitler doszedł do władzy. Wyobraź sobie że jesteś niemieckim
    > rolnikiem, przychodzi urzędnik i informuje Cie że zabiera kawał pola na
    > autostradę. Masz dwa wyjścia. Zgodzić się i dostać kasę jaką dają, albo się
    > nie zgodzić i wylądować w obozie pracy razem z rodziną. Dużo dróg i autostrad
    > zbudowali u nich również Polacy w ramach robót na rzecz III Rzeszy oraz
    > więźniowie obozów koncentracyjnych. Tacy jednorazowi robotnicy z założenia
    > skazani na śmierć przez niewolniczą pracę z opłaconym w jedną stronę tanim

    Pozwole sobie zauwazyc, ze wojna sie skonczyla ponad 60 lat temu, a co
    jade do Niemiec to tam sie buduje, buduje, buduje... A u nas nagle
    Euro2012 i wielki zryw. Podatek od samochodu byl, wliczono w paliwo zeby
    ci co duzo jezdza mieli wiekszy wklad, zeby pieniadze szly na budowe
    drog, wprowadzono winiety bo samochody ciezarowe niszcza drogi i
    potrzeba pieniedzy na budowe drog, oplata recyklingowa za wprowadzenie
    pojazdu na nasz obszar, zeby mozna bylo zezlomowac samochod, bo koszty
    utylizacji odpadow niebezpiecznych sa, podwyzka cen ubezpieczen, bo
    biedne ubezpieczalnie doplacaja do interesu, platne autostrady, budowane
    po czesci z panstwowych pieniedzy a bedace w rekach prywatnych. Teraz
    fabryka pieniedzy w postaci fotoradarow na kazdym kroku, rzekomo w celu
    poprawy bezpieczenstwa. Ostatni krzyk mody - system ViaToll do poboru
    myta. Ile jeszcze bedziemy dojeni? Ile sie damy, a jak historia pokazuje
    Polacy to narod jeleni. Cala Europa podziwia nas, jak ladnie z kryzysu
    wyszlismy. I dziwi sie jak. Normalnie - w wielu firmach obnizono ludziom
    pensje o 20-25%, na czas kryzysu, tylko kryzys sie skonczyl a pensje
    zostaly. W takiej Grecji czy Hiszpanii juz bylyby zamieszki na ulicach,
    spalone samochody i spladrowane sklepy...
    A takie pitolenie, jakim jestesmy biednym krajem to mozna miedzy bajki
    wlozyc. Jestesmy krajem zle zarzadzanym, ale na pewno nie biednym. Jak
    widac na licznych przykladach stac nas na najdrozsze drogi, najdrozsze
    stadiony, gowniane topienie pieniedzy w tzw. inwestycjach - mianem tym
    zwyklo sie okreslac wszystko, na co poszlo >10tysPLN, chociaz inwestycja
    to wydatek dajacy nadzieje na zyski w przyszlosci. Jeszcze ze dwa-trzy
    pokolenia wymra, zanim wyzbedziemy sie narodowego cwaniactwa,
    dorobkiewiczostwa, czy po prostu nazywajac rzeczy po imieniu -
    zlodziejstwa. Niestety. Ale to juz zaczyna sie robic OT.

    venioo
    Sprzedam Alfa Romeo 156
    gg:198909

  • 57. Data: 2011-07-11 10:05:37
    Od: Scypio <s...@p...fm>

    Dnia Mon, 11 Jul 2011 09:56:59 +0200, Andrzej Ława napisal(a):

    > Jeździj tak daleko/wolno, żeby w nich nie walnąć.
    >
    > Albo przestaw się na transport zbiorowy lub taksówki, bo jeśli
    > powyższego nie potrafisz, to nie nadajesz się do kierowania pojazdami.

    Jechałem tak daleko i tak wolno, że nie walnąłem w gościa przede mną.

    --
    scypio

  • 58. Data: 2011-07-11 10:13:59
    Od: venioo <p...@o...eu.WYTNIJTO>

    W dniu 2011-07-11 08:57, Michał Gut pisze:
    > aha... po czym osoba za toba cie wyprzedza i wjezdza pomiedzy ciebie a
    > samochod dalej.
    > w polsce ten numer nie przejdzie

    Jak o tym napisalem, to grupa mnie zezwala od kapelusznikow i
    zawalidrogi, co nie daje sie wyprzedzic. Czasmi czytujac grupe czuje sie
    jakbym zyl w innej Polsce i jezdzil po innych drogach.

    --
    venioo
    Sprzedam Alfa Romeo 156

  • 59. Data: 2011-07-11 10:18:25
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-07-11 00:32, kogutek pisze:

    > Tylko idiota
    > może podziwiać niemieckie autostrady. Fakt, mają dużo. Zaczęły masowo
    > powstawać jak Hitler doszedł do władzy.

    Może i zaczęły, ale jest w tym sporo mitu, zwłaszcza pod kątem wpływu na dzisiejszą
    sieć.
    Każdą drogę i tak trzeba zbudować jeszcze raz co 20-30 lat. Autostrady Hitlera
    zbudowano
    już ze 3 razy, do tego dobudowano hoho innych. Tyle o Hitlerze i martyrologii.

  • 60. Data: 2011-07-11 10:22:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:ive6so$ilp$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > aha... po czym osoba za toba cie wyprzedza i wjezdza pomiedzy ciebie a
    > samochod dalej.

    Czyli masz problem z głowy, nie o to przypadkiem chodziło?
    Czy urażona duma wyklucza możliwość bycia wyprzedzonym?