  • 151. Data: 2013-01-31 17:21:35
    Temat: Re: Moj pierwszy smartfon z androidem...
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik atm napisał:

    > Niepotrzebnie laczysz to tai - chi ;]
    > Z ciekawosci sprawdzilem jak to wyglada w SGS2. Pierwszy raz w zyciu na
    > jakimkolwiek telefonie tworzylem grupe. Calosc, lacznie z rozpracowaniem
    > dzialania, stworzeniem grupy, wrzuceniem do niej kilku kontaktow i
    > przypisaniem dzwonka zajela mi moze z 1-2min.... Byloby moze troche
    > szybciej ale ale ogladalem jednym okiem Teleexpress.

    Cholera. Soft od Sony-Android jest najwyrazniej zjebany w moim tel :/

    Dlaczego oni to robią? :(

  • 152. Data: 2013-01-31 17:25:34
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Mr Misio napisał:

    > Cholera. Soft od Sony-Android jest najwyrazniej zjebany w moim tel :/
    >
    > Dlaczego oni to robią? :(

    MAm grupy. Ilesichtam mam.

    Pierwsze mysle - przytrzymam paluchem, wyskocza jakies opcje. Trzymam -
    nic sie nie dzieje.

    Wchodze w grupe widze wyslij sms, wyslij e-mail... czlonkowie. Klikam
    sobie cos na dole jest edytuj grupe. Wchodze

    A tam edycja nazwy, dodaj czlonka, usun czlonka, anuluj, gotowe.

    Tyle.

    Mam zjebane? Znaczy mam apke z wykastrowanymi do minimum funkcjami?

  • 153. Data: 2013-01-31 17:26:34
    Od: atm <...@v...pl>

    > Cholera. Soft od Sony-Android jest najwyrazniej zjebany w moim tel :/
    >
    > Dlaczego oni to robią? :(

    Byc moze, ale jesli miales trudnosc z odnalezieniem dzwonkow tel i sms
    to jest szansa, ze opcje dzwonka grup sa w ktoryms z podmenu.

  • 154. Data: 2013-01-31 17:28:42
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik atm napisał:

    > Byc moze, ale jesli miales trudnosc z odnalezieniem dzwonkow tel i sms
    > to jest szansa, ze opcje dzwonka grup sa w ktoryms z podmenu.

    szanse spadly raczej do zera :)

  • 155. Data: 2013-01-31 17:28:52
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    >
    > Tyle.
    >
    > Mam zjebane? Znaczy mam apke z wykastrowanymi do minimum funkcjami?

    W SGS2:
    Kontakty>zakladka Grupy> przytrzymuje ktorakolwiek grupe palcem> Edytuj
    Grupe> tutaj moge ustawic dzwonek, zmienic nazwe, dodac nowych czlonkow
    grupy.

  • 156. Data: 2013-01-31 17:32:49
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik atm napisał:

    > W SGS2:
    > Kontakty>zakladka Grupy> przytrzymuje ktorakolwiek grupe palcem> Edytuj
    > Grupe> tutaj moge ustawic dzwonek, zmienic nazwe, dodac nowych czlonkow
    > grupy.

    No to u mnie tak nie ma, dostalem kastrata :/

  • 157. Data: 2013-01-31 17:36:54
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-01-31 17:28, Mr Misio wrote:

    > szanse spadly raczej do zera :)

    No i jesli faktycznie nie ma tej opcji, wtedy nie zmieniasz telefonu
    tylko rozwiazujesz problem - przypuszczam, ze GO Contacts z marketu
    rozwiaze ten problem (nie sprawdzalem, grupy igdy nie byly dla mnie
    istotne) i jednoczesnie umozliwi sortowanie w dowolny sposob.

    Ja mam odwrotna sytuacje: w szufladzie lezy sobie N8, ktora poza tym, ze
    jest strasznie powolna w www, alarmy w Kalendarzu sa beznadziejn e- nie
    dosc, ze dzwonek bedzie trabil przez pol minuty ( i tak spory postep w
    stos do 5800 gdzie byla bodajze minuta) to powiadomienia na gornej belce
    blokuja dostep do kalendarza, znikaja po soft resecie itd. Podsumowujac
    przypomnienia w kalendarzu Symbiana to zenada. Czy potrafisz podac mi
    proste i skuteczne rozwiazanie tego problemu? Poza zostawieniem N8 w
    szufladzie jak jest obecnie :] (BizCalendar odpada poniewaz po
    synchronizacji wydarzen miedzy SGS2 i N8 przez Exchange, przypomnienia
    nie dzwonia w N8 a deweloper ma to... daleko na liscie priorytetow).

  • 158. Data: 2013-01-31 17:37:04
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    > No to u mnie tak nie ma, dostalem kastrata :/

    JA pierdle, nie ma nawet opcji skasowania grupy :/

  • 159. Data: 2013-01-31 17:42:39
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik atm napisał:

> [...]
    > synchronizacji wydarzen miedzy SGS2 i N8 przez Exchange, przypomnienia
    > nie dzwonia w N8 a deweloper ma to... daleko na liscie priorytetow).

    Ech SOA#1 - u mnie powiadomienia z kalendarza dzialaly bezproblemowo (e5x).

  • 160. Data: 2013-01-31 17:46:04
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl>

    > A mozesz powiedziec po co wg Ciebie?
    >
    > Bo spiskowcy zawsze odpowiadaja ,,latwo znajdziesz'', ,,poszukaj sobie''
    > etc. A chcialbym konkretnie. I nie robie sobie jaj, naprawde jestem
    > ciekaw co się kryje za tym paranoicznym ,,szpieguja mnie''.

    Myślisz, że my się tym zajmujemy ?