  • 1. Data: 2013-01-28 10:56:56
    Temat: Dongle z Androidem na HDMI
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Wpadly mi w oko dongle zawierajace w sobie komputerek z Androidem, ktore
    podlacza sie do zlacza HDMI w telewizorze.

    Czy takie urzadzonko bedzie dzialac podlaczone do przelotki HDMI-Scart?

    Moj TV nie ma HDMI i nie bedzie mial, a filmy oglada mi sie lepiej na
    ekranie wiekszym niz komputerowy monitor.

    Wiem, ze to troche NTG, ale chyba lepszej grupy juz nie ma.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2013-01-28 12:44:33
    Temat: Re: Dongle z Androidem na HDMI
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 28.01.2013 10:56, Maciek wrote:

> [...]
    > ekranie wiekszym niz komputerowy monitor.
    >
    > Wiem, ze to troche NTG, ale chyba lepszej grupy juz nie ma.

    Najwieksze kompedium wiedzy na ten temat znalazlem tu
    http://hdtvpolska.com/topic/29462-mk808-mini-recenzj
    a-wersja-2/
    Wsrod tych 70 stron byc moze znajdziesz odpowiedz
    Marx

  • 3. Data: 2013-01-28 18:29:24
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 Jan 2013 12:44:33 +0100, Marx napisał(a):

    > Najwieksze kompedium wiedzy na ten temat znalazlem tu
    > http://hdtvpolska.com/topic/29462-mk808-mini-recenzj
    a-wersja-2/
    > Wsrod tych 70 stron byc moze znajdziesz odpowiedz

    Dzieki!

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 4. Data: 2013-01-28 19:23:53
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:
    > Wpadly mi w oko dongle zawierajace w sobie komputerek z Androidem, ktore
    > podlacza sie do zlacza HDMI w telewizorze.
    >
    > Czy takie urzadzonko bedzie dzialac podlaczone do przelotki HDMI-Scart?

    Przelotka (dzialająca!) HDMI-Scart będzie kosztować nieco więcej, niż
    obecnoe Twój telewizor. Więc niedaś.

    > Wiem, ze to troche NTG, ale chyba lepszej grupy juz nie ma.

    W sumie grupa telewizyjna jest w miarę aktywna ;-)

  • 5. Data: 2013-01-28 21:39:32
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 Jan 2013 19:23:53 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Przelotka (dzialająca!) HDMI-Scart będzie kosztować nieco więcej, niż
    > obecnoe Twój telewizor. Więc niedaś.

    Tzn. ile mniej wiecej? Na ebayu widzialem kabel za ok. 20 funtow, ale nie
    wiem, czy dzialajacy :)

    > W sumie grupa telewizyjna jest w miarę aktywna ;-)

    Nawet nie wiedzialem, ze jest taka - myslalem o elektronice, ale tam widze
    posty sprzed paru miesiecy...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 6. Data: 2013-01-28 22:07:27
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 28.01.2013 21:39, Maciek pisze:

> [...]
    > wiem, czy dzialajacy :)

    > Nawet nie wiedzialem, ze jest taka - myslalem o elektronice, ale tam widze

    a nie lepiej za 2 stówki kupić skrzyneczkę z androidem nie dongiel? Ze
    skrzyneczki wystają chinche!

    ToMasz

  • 7. Data: 2013-01-28 23:27:55
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    ToMasz wrote in <news:5106e88f$0$26687$65785112@news.neostrada.pl>
    > a nie lepiej za 2 stówki kupić skrzyneczkę z androidem nie dongiel? Ze
    > skrzyneczki wystają chinche!

    Pod telewizorem mam Goclever Android BOX 500. Posiada gniazdo mini-jack do
    ktorego mozna podlaczyc kabel np na 3xRCA.
    www.goclever.pl/pl/pl/android_box_500
    Blizniaczy do niego jest Overmax Home BOX.
    www.overmax.pl/pl/katalog-produktow,p8/android-tv-pl
    ayer,c21/ov-homebox,c316/
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 8. Data: 2013-01-29 00:18:58
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Tzn. ile mniej wiecej? Na ebayu widzialem kabel za ok. 20 funtow, ale nie
    > wiem, czy dzialajacy :)

    HDMI to full cyfra. Scart to analog. Z dongla standardowo wychodzi 1080i
    lub 1080 p. Trzeba to przeskalować, przekonwertować i zamienić na analog.
    Za 20 funtów się nie da ;-)

  • 9. Data: 2013-01-29 13:56:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" napisał w
> [...]
    >1080i
    >lub 1080 p. Trzeba to przeskalować, przekonwertować i zamienić na

    20 funtow to teraz kupa forsy - moze sie dac :-)

    40 funtow
    http://scarttohdmi.co.uk/hdmi-to-scart-converter-box
    /

    a teraz trzeba poszukac u zrodla
    http://www.alibaba.com/showroom/hdmi-to-rgb-scart-co
    nverter.html

    J.

  • 10. Data: 2013-01-29 17:44:45
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 29 Jan 2013 00:18:58 +0100, Maciej Bebenek wrote:

    > HDMI to full cyfra. Scart to analog. Z dongla standardowo wychodzi 1080i
    > lub 1080 p. Trzeba to przeskalować, przekonwertować i zamienić na analog.
    > Za 20 funtów się nie da ;-)

    http://www.ebay.pl/itm/HDMI-SCART-Converter-Adapter-
    for-APPLE-TV2-PS3-etc-2012-New-UK-Fast-Delivery-/350
    521020587?pt=UK_Sound_Vision_Other&hash=item519cae50
    ab

    Sprawdziliscie co z nim nie tak?

    --
    Michał