    From: PeJot <P...@n...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Modyfikacja chłodzenia w grafice low profile
    Date: Sat, 24 Dec 2016 09:46:13 +0100

    Czołem. Wpadła mi *dość tanio* w ręce niskoprofilowa grafika MSI R7 240
    z przeznaczeniem do obudowy SFF. Wydawało mi się że po grafice z TDP na
    poziomie 30 watów można się spodziewać zdecydowanie czegoś cichszego,
    niestety oryginalny wiatraczek mikroskopijnej średnicy na maleńkim
    radiatorku nie zachowuje się przyzwoicie pod względem hałasu. Tyle że
    przy obciążeniu karta rozgrzewa się do niecałych 60 stopni. Zastanawiam
    się czy nie dało by się tu coś pokombinować z wymianą chłodzenia, ale
    ZTCW na rynku nie ma gotowych coolerów do kart low profile. Oryginalny
    radiatorek ma wymiary 50x80x10 mm, największy jaki się da wsadzić do
    obudowy SFF to 70x80x35 mm. Jakieś pomysły ? Są możliwości w kierunku
    obróbki skrawaniem, ale wolałbym coś przerobić niż rzeźbić od zera.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem