  • 1. Data: 2010-12-15 23:29:14
    Temat: Mocowanie nawigacjii
    Od: Roman Nowar <n...@e...com>

    Witam,

    Mam problem z zamontowaniem nawigacji. Gdy przyczepię to do przedniej
    szyby na dole, to nie dosięgam reką - muszę się mpocno pochylać i jest
    to uciążliwe - auto ma mocno wysunięty dół szyby do przodu. Myślałem o
    jakiejś przedłużce, ale wtedy chyba nawigacja by spadała - wiadomo -
    dłuższa dźwignia, większy nacisk itd. Może znacie jakieś sposoby na
    rozwiązanie takiego problemu?

    Pozdrowienia,
    Roman

  • 2. Data: 2010-12-15 23:46:24
    Temat: Re: Mocowanie nawigacjii
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 15 Dec 2010 23:29:14 +0100, Roman Nowar napisał(a):

> [...]
    > jakiejś przedłużce, ale wtedy chyba nawigacja by spadała - wiadomo -
    > dłuższa dźwignia, większy nacisk itd. Może znacie jakieś sposoby na

    1. uchwyt na długiej "szyjce"
    2. mocowanie do plastikowego krążka przyklejonego do deski
    3. mocowanie do specjalnego woreczka z "fasolkami"
    4. mocowanie do bocznej szybki (w vanowatych)
    5. mocowanie do specjalnego uchwytu przykręconego w kokpicie
    i jeszcze z pierdyliard innych.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-12-16 00:16:30
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-12-15 23:29, Roman Nowar pisze:
> [...]
    > jakiejś przedłużce, ale wtedy chyba nawigacja by spadała - wiadomo -
    > dłuższa dźwignia, większy nacisk itd. Może znacie jakieś sposoby na

    Całkiem wygodnie jeździło mi się z nawigacją zamontowaną na samej górze
    szyby - tyle że jak się ma gniazdo zasilające na dole, to ciężko
    poprowadzić kabelek z prądem.

  • 4. Data: 2010-12-16 00:18:22
    Od: BartekK <s...@N...org>

> [...]
    > jakiejś przedłużce, ale wtedy chyba nawigacja by spadała - wiadomo -
    > dłuższa dźwignia, większy nacisk itd. Może znacie jakieś sposoby na
    Zobacz czy nie będzie wygodnie przyczepić navi na górze, przy osłonie
    przeciwsłonecznej, albo wręcz - na niej. W jednym aucie mam właśnie navi
    prawie w miejscu lusterka na szybie (brak lusterka fabrycznie, bo to
    furgon bez szyb z tyłu), a w drugim - zamontowaną na stałe do osłony
    słonecznej, której nie podnoszę nigdy. W dodatku w osłonie miałem
    "ołtarzyk" (oświetlane lusterko otwierane) - z którego wziąłem zasilanie
    dla nawigacji.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 5. Data: 2010-12-16 09:34:10
    Od: "andrzej" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Roman Nowar" <n...@e...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > nacisk itd. Może znacie jakieś sposoby na rozwiązanie takiego problemu?

    Spróbuj na szybie z lewej strony kierownicy.

    --
    andrzej

    Renowacja schodów www.nowe-schody.prv.pl

  • 6. Data: 2010-12-16 09:50:57
    Od: Tatanka <t...@w...pl>

    On 15 Gru, 23:46, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:
    > Dnia Wed, 15 Dec 2010 23:29:14 +0100, Roman Nowar napisał(a):
    >

    > 2. mocowanie do plastikowego krążka przyklejonego do deski

    Polecam. Sam mam kółko oryginalne Garmina, które jest doskonałe,
    dobrze wypolerowane na górze (coś jak lakier piano) a na dole dobry
    klej i trzyma się cholernie mocno, nie idzie oderwać. Musialem
    sprzedać wraz z autem, bo sie balem ze zniszcze deske. No i kupic
    nowe. I tu haczyk - oryginal Garmina kosztuje kupe kasy - jakies 80
    czy 90 zl za dwie sztuki, i trzeba kupic dwie (tak sprzedaja). Ale wg
    mnie warto.

  • 7. Data: 2010-12-16 11:49:56
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 16 Dec 2010 00:50:57 -0800 (PST), Tatanka napisał(a):

> [...]
    > nowe. I tu haczyk - oryginal Garmina kosztuje kupe kasy - jakies 80
    > czy 90 zl za dwie sztuki, i trzeba kupic dwie (tak sprzedaja). Ale wg

    problemem jest, jeżeli ktoś nie ma płaskiej powierzchni w sensownym
    miejscu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 8. Data: 2010-12-16 15:42:23
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

> [...]
    > jakiejś przedłużce, ale wtedy chyba nawigacja by spadała - wiadomo -
    > dłuższa dźwignia, większy nacisk itd. Może znacie jakieś sposoby na

    Wypisz wymaluj sytuacja z P307. Wiem, bo mam.
    Polecałbym uchwyt do kratki nawiewu, jeśli nie wchodzi w grę klejenie do
    kokpitu czegoś, co potem nie odejdzie bez śladów.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 9. Data: 2010-12-16 15:56:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "andrzej" <n...@o...pl> wrote in message

    > Spróbuj na szybie z lewej strony kierownicy.

    Ja tak mam i bardzo dobrze się to sprawdza u mnie.

  • 10. Data: 2010-12-16 17:22:05
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 16 Dec 2010 15:42:23 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak
    napisał(a):

    > Polecałbym uchwyt do kratki nawiewu, jeśli nie wchodzi w grę klejenie do
    > kokpitu czegoś, co potem nie odejdzie bez śladów.

    Daj znaka - pokażę Ci co ja wymodziłem u siebie (kupiłem konsolkę i
    głowicę/uchwyt (HR) mocuję sobie na stałe (i doprowadzam zasilanie -
    tyle, że mam mały problem ze znalezieniem odpowiedniej ładowarki z
    wymiennymi końcówkami).

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.