  • 1. Data: 2010-10-16 13:17:55
    Temat: Moc transformatora a przekroj rdzenia
    Od: "roxy" <k...@o...pl>

    Witam
    Jakiej mocy moze być transformator ksztaltkowy EI jezeli pole powierzchni
    przekroju jego kolumny środkowej wynosi 5cm kwadratowych.
    Kiedys przyjmowalo sie empirycznie wyznaczony wzor S=1,25*perwiastek(P)
    gdzie S to pole powierzchni w cm2 a P to moc. Jak to jest dzisiaj?.
    Nie wiem jak zmienila sie daleko technologia wytwarzania trafo i blach
    rdzenia. Moze sie ktos wypowiedziec na ten temat.

  • 2. Data: 2010-10-16 13:20:24
    Temat: Re: Moc transformatora a przekroj rdzenia
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello roxy,

    Saturday, October 16, 2010, 3:17:55 PM, you wrote:

> [...]
    > Nie wiem jak zmienila sie daleko technologia wytwarzania trafo i blach
    > rdzenia. Moze sie ktos wypowiedziec na ten temat.

    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl