  • 1. Data: 2010-10-16 09:55:35
    Temat: DiSEqC1.2 vs DiSEqC1.4
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Mam antenę+ 2 konwertery (astra/hotbird). Podłączone do tunera, w którym w
    pozycji DiSEqC ma ustawione DiSEqC1.4.

    Czym się różni DiSEqC1.2 od DiSEqC1.4 ??? W tunerze fergusona mam w
    specyfikacji DiSEqC1.2. Zadziała to z moja anteną ?

  • 2. Data: 2010-10-17 08:21:16
    Temat: Re: DiSEqC1.2 vs DiSEqC1.4
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    net...
> [...]
    >
    > Czym się różni DiSEqC1.2 od DiSEqC1.4 ??? W tunerze fergusona mam w
    > specyfikacji DiSEqC1.2. Zadziała to z moja anteną ?

    tak na każdym forum będziesz się pytał ?

  • 3. Data: 2010-10-18 09:06:45
    Od: "Jan Kowalski" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marek <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Czym się różni DiSEqC1.2 od DiSEqC1.4 ??? W tunerze fergusona mam w
    > specyfikacji DiSEqC1.2. Zadziała to z moja anteną ?

    Nie ma czegoś takiego jak DiSEqC 1.4
    Po 1.2 jest od razu 2.0

    Szczegóły są tutaj:
    http://www.eutelsat.com/satellites/4_5_5.html

  • 4. Data: 2010-10-19 21:24:05
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Marek" napisał:

> [...]
    > Czym się różni DiSEqC1.2 od DiSEqC1.4 ??? W tunerze fergusona mam w
    > specyfikacji DiSEqC1.2. Zadziała to z moja anteną?

    Nie napisałeś dokładnie jaki to model tunera. Do czego te anteny masz
    podłączone? W tunerze są dwa wejścia?

    > tunera, w którym w pozycji DiSEqC ma ustawione DiSEqC1.4

    To ustawienie dotyczy wejścia/satelity i oznacza pierwsze wejście z czterech
    dostępnych. U mnie jest DiSEqC 1/4. Napisz coś więcej to coś poradzę, bo nie
    chcę wróżyć z fusów. W menu tunera ustawiasz switch jaki masz do dyspozycji
    np.

    DiSEqC 2, 4, 8

    I wtedy wybierasz:

    1/2
    1/4
    1/8

    Czy wiesz o co chodzi?

    Remek

  • 5. Data: 2010-10-20 16:26:58
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Jan Kowalski" napisał:

    > Nie ma czegoś takiego jak DiSEqC 1.4
    > Po 1.2 jest od razu 2.0

    Mógłbyś nie zaśmiecać grupy swoimi bzdurami? Proponuję uzyć opcji "Anuluj
    wiadomość".

    Remek

  • 6. Data: 2010-10-21 23:15:38
    Od: "Jan Kowalski" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Remek <d...@g...com> napisał(a):

    > Mógłbyś nie zaśmiecać grupy swoimi bzdurami? Proponuję uzyć opcji "Anuluj
    > wiadomość".
    >
    > Remek

    Co jest niepoprawnego w poście który napisałem?
    Skoro istnieje DiSEqC 1.4 to ja poproszę o jego specyfikację.

  • 7. Data: 2010-10-21 23:26:07
    Od: "Jan Kowalski" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Remek <d...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > chcę wróżyć z fusów. W menu tunera ustawiasz switch jaki masz do dyspozycji

    Za to ty nie masz bladego pojęcia jaki to ma związek ze specyfikacją DiSEqC.
    Oświecę cię prymitywie.

    Podstawą tego co piszesz jest komenda 0x6B (Goto nn), obowiązkowa dla
    specyfikacji DiSEqC począwszy od poziomu 1.2.
    Czy ty matole dalej sądzisz, że jest DiSEqC 1.8 czy 1.16?
    Ale zamiast przeczytać zapodaną specyfikację wolisz z buta.
    Zanim drugi raz podskoczysz do mnie radzę nabyć pewności, że wiesz o czym mówisz.

  • 8. Data: 2010-10-22 15:59:32
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Jan Kowalski" napisał:

    > Co jest niepoprawnego w poście który napisałem?
    > Skoro istnieje DiSEqC 1.4 to ja poproszę o jego specyfikację.

    Czytałeś dalej i zrozumiałeś o co chodzi? Nie istnieje DiSEqC 1.4. Sądzę, że
    tak pokazuje się autorowi w menu tunera (u mnie jest DiSEqC 1/4) i oznacza
    wybór pierwszego wejścia z 4 dostępnych. Nie wiem jaki jest wybór dostępnych
    switchy. Ja znam w praktyce DiSEqC 2, DiSEqC 4 i DiSEqC 8. Pewnie jest
    więcej, ale nie o to chodzi. Jeśli mam DiSEqC 4 to w tunerze wybieram
    kolejno:

    DiSEqC 1/4
    DiSEqC 2/4
    DiSEqC 3/4
    DiSEqC 4/4

    jeśli mam 4 anteny.

    Jeśli mam DiSEqC 2 i dwie anteny (konwertery) to robię w menu tak:

    DiSEqC 1/2
    DiSEqC 2/2

    I tak dalej. Rozumiesz jak to działa?

    Remek

  • 9. Data: 2010-10-22 16:11:23
    Od: "Remek" <d...@g...com>

> [...]

    > Oświecę cię prymitywie.
    > Zanim drugi raz podskoczysz do mnie radzę nabyć pewności, że wiesz o czym

    Niesłychane! "podskoczysz" ??? Taki burak i prymitywny, bezmózgowy cham
    rzadko jest spotykany na grupie. Spierdalaj na drzewo dupku żołędny.

    Remek

  • 10. Data: 2010-10-23 15:13:49
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Marek" napisał:

    > Czym się różni DiSEqC1.2 od DiSEqC1.4 ??? W tunerze fergusona mam w
    > specyfikacji DiSEqC1.2. Zadziała to z moja anteną ?

    Pisałem na Berdyczów? Tego się należało spodziewać po kimś, kto nie umie
    uzywać znaków przestankowych.

    Remek