    From: jędrek <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Mikrofala - topią się drzwiczki
    Date: Mon, 14 Feb 2011 18:09:33 +0100

    Jest sobie mikrofala Bosch-a HMT84M451.
    Po 7 dniach od zakupu zaczęły się topić w jednym punkcie (górna krawędź na
    środkowym odcinku przy szybie) drzwiczki (zaczęła wypływać silikonowa
    warstwa mocująca szybę w drzwiach i na jej styku z emaliowaną obudową zrobił
    się "kleks" od przytopionych drzwiczek.
    Wygląda mi to na jakąś wadę materiałową - niejodnorodność strunkty i w tym
    miejscu jakąś kumulację mikrofal (?) i w wyniku zjawiska topienie.
    Ponoć serwis stwierdził, że to z mojej winy - wkurzyli mnie, taką wersję
    przedstawia oczywiście Euro RTV AGD, bo mnie do serwisu mimo licznych prób
    nie udało się dodzwonić. Bez komentarza, bo sprawa trwa już 16 dni roboczych
    i nadal są w czarnej d... jeszcze nie sprowadzili drzwiczek (zastanawiam się
    czy to ta wspaniała sieć euro coś kręci?)
    Co to ja sztućce grzeję w mikrofali? wsadzam metalowe naczynia, uruchamiam
    mikrofalę bez wsadu żywnościowego?
    Poprzednia whirpool pracowała ponad 14 lat i drzwiczki były jak nowe a tu po
    7 dniach topią się. Stwierdzam, że ta bosch-owska to niezłe g...
    Ktoś ma pomysł co może być przyczyną topienia?
    Wad wykonania mechanicznego na pierwszy rzut oka nie widać. Nic nie
    odstawało, nic nie było odgięte, nic nie wzbudzało podejrzeń co do strony
    mechanicznej - na pewno wykonana lepiej niż panasonic-a mikrofala, w której
    inverter padł po 2 latach.