  • 11. Data: 2014-11-03 13:47:25
    Temat: Re: Miernik <- >PC - jak zapobiec uszkodzeniu
    Od: PeJot <P...@s...pl>

    > Pomiędzy PE w tym samym pomieszczeniu nie ma prawa być różnicy
    > potencjałów.

    Ale jest.

    --
    P.Jankisz

  • 12. Data: 2014-11-03 14:19:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PeJot,

    > Ale jest.

    Zwolnij elektryka.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 13. Data: 2014-11-03 14:22:59
    Od: PeJot <P...@s...pl>

    > Zwolnij elektryka.

    Samo zwolnienie nie pomaga.

    --
    P.Jankisz

  • 14. Data: 2014-11-03 14:29:56
    Od: PeJot <P...@s...pl>

    W dniu 2014-11-03 13:47, PeJot pisze:

    > Ale jest.

    Tak na szybko, w jednym pomieszczeniu znalazłem 2.5 V napięcia na 2 PE,
    gniazda zasilane z różnych źródeł. Elektryk nadal pracuje :)

    --
    P.Jankisz

  • 15. Data: 2014-11-03 14:35:59
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    o widzę ekspert mandziejewicz granty rozdaje...

  • 16. Data: 2014-11-03 15:45:43
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2014-11-03 o 14:29, PeJot pisze:
    > Tak na szybko, w jednym pomieszczeniu znalazłem 2.5 V napięcia na 2 PE,
    > gniazda zasilane z różnych źródeł. Elektryk nadal pracuje :)

    Może macie tam zerowanie w gniazdku, czy jak się to tam nazywa a nie
    instalację na trzech przewodach...
    Czy może przez "różne źródła" to rozumiesz dwie różne rozdzielnie SN
    zasilane z różnych linii?

    --
    AWa.

  • 17. Data: 2014-11-03 16:11:17
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-11-03 o 14:22, PeJot pisze:

    > Samo zwolnienie nie pomaga.

    Zatrudnij firmę, która zrobi porządną instalację zasilającą.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 18. Data: 2014-11-03 16:13:32
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ale tylko z unii europejskiej...

  • 19. Data: 2014-11-03 16:18:57
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-11-03 o 10:52, PeJot pisze:

    > Ciekawe, dlaczego ?

    Co dlaczego? Dlaczego kosztują dużo czy dlaczego dobre nie są.

    > Taniej wychodzi odstrzelenie pojedynczego
    > optoseparatora niż wieloportowej karty ?

    Karta wieloportowa kosztuje znacznie więcej niż 200 Eu. W dodatku
    wieloportowe z optoizolacją to są z reguły RS485/422 a nie RS232.

    > USB jest w zasadzie na marginesie moich zainteresowań, a już na pewno
    > nie konwertery RS/USB, bo niespecjalnie stabilnie działają.

    Ja wykonuję/używam urządzenia z konwersją USB.RS232 i pracują bardzo
    stabilnie Na układach FTDI.

    > 2ga sprawa
    > to urządzenia z GPIB, których na jednym potencjale może być w moim
    > przypadku kilka.

    I chcesz wpuszczać przypadkowe osoby do pracowni wyposażonej w kosztowny
    sprzęt, tak aby mogły same sobie konfigurować stanowiska pomiarowe?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 20. Data: 2014-11-03 16:41:00
    Od: PeJot <P...@s...pl>

    W dniu 2014-11-03 15:45, Andrzej W. pisze:

    > Czy może przez "różne źródła" to rozumiesz dwie różne rozdzielnie SN
    > zasilane z różnych linii?

    Tak.

    --
    P.Jankisz