  • 11. Data: 2016-01-04 15:29:53
    Temat: Re: Miejsce na klucz
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    > O! Dobrze wiedzieć, że takie coś istnieje. Szukam i nie widzę, pewnie
    > jakaś rzadkość albo nie wiem jak to się zwie.

    Stosowane w rowerach z nieco wyższej półki, wobec tego mogą nie być
    katalogowe.

    http://rower.com.pl/images/xml_bikeparts/402898.jpg

    ( to po prawej )

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 12. Data: 2016-01-04 15:32:11
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 stycznia 2016 14:39:05 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski
    napisał:
    > O! Dobrze wiedzieć, że takie coś istnieje. Szukam i nie widzę, pewnie
    > jakaś rzadkość albo nie wiem jak to się zwie.
    > Od biedy można takie zastosować. Przynajmniej są wszędzie dostępne.
    > http://g-s.com.pl/media/products/18defc3e6de63ad9f63
    e5119a5b8e35f/images/thumbnail/large_MUFA-WKRECANA-Z
    -NACIECIEM-IMB.png?lm=1447877234

    To je amelinium, nie pomalujesz.
    A czemu to na szpilki tak w ogóle? A nie na kołki rozporowe w otworach wywierconych
    podczas montażu, tam gdzie otwory wypadają? I co zrobi Marian jak mu te szpilki nie
    wskoczą w otwory w stelażu? Albo któraś się wyrwie bo ten klej to nie taki był co
    trzeba?

  • 13. Data: 2016-01-04 16:21:24
    Temat: Miejsce na klucz
    Od: 4...@g...com

    W nowym roku pierwszy atak gimbazy zaliczony. Szacun.

  • 14. Data: 2016-01-04 18:03:17
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-01-04 o 15:32, Konrad Anikiel pisze:
    > A czemu to na szpilki tak w ogóle?
    Z kołkiem nie ma pewności 100%, że będzie trzymał. Szpilka wklejona daje
    pewność.
    Ten stelaż działa na szpilki na wyrywanie.

    Robert

  • 15. Data: 2016-01-04 18:22:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości
    >Z kołkiem nie ma pewności 100%, że będzie trzymał. Szpilka wklejona
    >daje pewność.
    >Ten stelaż działa na szpilki na wyrywanie.

    Hm, IMO to ta pewnosc jest wieksza lub mniejsza, w zaleznosci od
    kleju, szpilki i umiejetnosci wklejajacego.

    Szpilki rozumiem ze stalowe (czy tam ocynkowane) i gwintowane - a w co
    wklejone - w mur ceglany ?

    J.

  • 16. Data: 2016-01-04 18:45:42
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-01-04 o 18:22, J.F. pisze:

    > Hm, IMO to ta pewnosc jest wieksza lub mniejsza, w zaleznosci od
    > kleju, szpilki i umiejetnosci wklejajacego.
    >
    > Szpilki rozumiem ze stalowe (czy tam ocynkowane) i gwintowane - a w co
    > wklejone - w mur ceglany ?
    Na kołkach tego się nie zawiesi.
    https://dl.dropboxusercontent.com/s/q6pau52uvf3nl02/
    klucz3.png?dl=0
    https://dl.dropboxusercontent.com/s/dwotkqt5oxakcfs/
    Copy%20of%20ostateczna.png?dl=0

    A mur z czego to nie wiem. Z czego by nie był, wklejone szpilki (tak
    gwintowany ocynk) dają 100% pewność.

    Robert

  • 17. Data: 2016-01-04 19:09:14
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 stycznia 2016 18:45:44 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski
    napisał:

    > Na kołkach tego się nie zawiesi.
    > https://dl.dropboxusercontent.com/s/q6pau52uvf3nl02/
    klucz3.png?dl=0
    > https://dl.dropboxusercontent.com/s/dwotkqt5oxakcfs/
    Copy%20of%20ostateczna.png?dl=0

    A, umywalka. OK. Myślałrm że to jakis daszek nad drzwi wejściowe.

  • 18. Data: 2016-01-04 19:50:28
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    > Na kołkach tego się nie zawiesi.

    Ponieważ ?

> [...]
    Copy%20of%20ostateczna.png?dl=0

    > A mur z czego to nie wiem. Z czego by nie był, wklejone szpilki (tak

    100% pewności nie ma nigdy. A już na pewno nie w ceglanym murze. Czasem
    strach wieszać 20 litrowy ogrzewacz wody. Swoją drogą, gdybym przy
    montażu miał się cackać z *wklejaniem* prętów, wolałbym dać *dłuższe
    pręty na całej grubości ściany*.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 19. Data: 2016-01-04 19:51:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    Wańkowski napisał:
    klucz3.png?dl=0
    Copy%20of%20ostateczna.png?dl=0

    >A, umywalka. OK. Myślałrm że to jakis daszek nad drzwi wejściowe.

    Nie takie OK, opre sie o nia po pijaku i dojdzie dodatkowe 50 kG,
    jesli nie 100 :-)

    Tak czy inaczej - na jaki klej wklejone ?
    Wszak warstwa tego kleju to jak kolek, wytrzymalosc epoksydu moze i
    troche wieksza niz np kiepskiego polietylenu, ale IMO tylko troche ...
    jakis lepszy klej ?

    Sa tez kolki rozporowe metalowe ...

    J.

  • 20. Data: 2016-01-04 20:08:47
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 stycznia 2016 19:51:30 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > Wszak warstwa tego kleju to jak kolek, wytrzymalosc epoksydu moze i
    > troche wieksza niz np kiepskiego polietylenu, ale IMO tylko troche ...

    Są kołki które z jednej strony mają gwint metryczny, a z drugiej- do wkręcenia w
    plastik. Nie ma łba do wkręcenia, więc wygląda jakby go wkleili, a to wkręcone na
    dwie zakontowane nakrętki :-)