  • Data: 2011-01-18 09:01:35
    Temat: Micra z 1.5 dci 60KW
    Od: rybak <b...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

    Jest sobie kupiona niedawno Micra z 2004r. z silnikiem 1.5 dci 60KW
    (80KM) i przebiegiem, wiarygodnym, ok. 150 tys. Sprowadzona z
    germanlandii. Naczytałem się wiele o awaryjności wtrysków (i nie
    tylko) w tych silnikach i zacząłem się obawiać, czy dobrze zrobiłem
    kupując taką akurat wersję. Samochód miał zrobiony przegląd,
    wymienione filtry, olej. Mechanik mówił, że (odpukać) silnik pracuje
    dobrze. Na co jednak powinienem zwracać uwagę? Czy są jakieś
    charakterystyczne objawy, że coś może zaczynać się z nim (silnikiem)
    dziać nie halo? Jakieś charakterystyczne stuki czy inne odgłosy?
    Samochód będzie użytkowany raczej po mieście, po jakies kilkanaście km
    dziennie.

    rybak roberrto