  • Data: 2011-01-18 15:20:40
    Temat: Re: Micra z 1.5 dci 60KW
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-18 09:01, rybak pisze:
    > Jest sobie kupiona niedawno Micra z 2004r. z silnikiem 1.5 dci 60KW
    > (80KM) i przebiegiem, wiarygodnym, ok. 150 tys. Sprowadzona z
    > germanlandii. Naczytałem się wiele o awaryjności wtrysków (i nie
    > tylko) w tych silnikach i zacząłem się obawiać, czy dobrze zrobiłem
    > kupując taką akurat wersję. Samochód miał zrobiony przegląd,
    > wymienione filtry, olej. Mechanik mówił, że (odpukać) silnik pracuje
    > dobrze. Na co jednak powinienem zwracać uwagę? Czy są jakieś
    > charakterystyczne objawy, że coś może zaczynać się z nim (silnikiem)
> [...]

    Zrób pełną diagnostykę silnika (włącznie z próbą przelewową wtrysków) u
    kogoś kto zna te diesle. To dużo powie o kondycji układu wtryskowego.
    Wtryski można regenerować, nowe też już nie kosztują majątku.
    Jak próba wykaże, że wszystko jest OK, to wymień profilaktycznie filtr
    paliwa i zalej go kilka razy do pełna jakimś lepszym ON.
    No i ogólnie - nie tankuj na niepewnych stacjach.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl