  • 11. Data: 2014-06-15 19:59:53
    Temat: Re: Metz 36 czy 44?
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-06-13 21:54, cef wrote:

    > Jeśli nie masz możliwości korygowania parametrów
    > lub próby nie dają rezultatu, to faktycznie problem.
    > Niekoniecznie z lampą.

    Jesli trzeba cos korygowac i rzezbic dookola, a efekt
    i tak jest nieprzewidywalny oraz ciezki do przewidzenia,
    i problem dotyczy wylacznie danego modelu lampy, to tak,
    to jest problem lampy.

    Zwyczajnie pomysl z sensorem, ktory w przypadku
    zalozenia dyfuzora jest zasloniety, na wskutek czego
    lampa swiruje, jest do bani. Tak jakby ktos nie przewidzial
    ze na palnik mozna cos zakladac.

    --

    memento lorem ipsum

  • 12. Data: 2014-06-15 21:09:09
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lnkmuo$ar7$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
    elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> wrote:

> [...]
    > zalozenia dyfuzora jest zasloniety, na wskutek czego
    > lampa swiruje, jest do bani. Tak jakby ktos nie przewidzial

    A czy to znaczy ze metz 36 jest bez tej wady?
    --
    TA

  • 13. Data: 2014-06-16 10:03:18
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-06-15 21:09, T...@s...in.the.world wrote:

    > A czy to znaczy ze metz 36 jest bez tej wady?

    Nie mialem okazji zapoznac sie z ta lampa oraz nic mi o tym
    nie wiadomo.

    --

    memento lorem ipsum

  • 14. Data: 2014-06-16 13:21:20
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> writes:

    > No i sie okazalo ze pomimo teoretycznego E-TTL, gdzies za szybka
    > palnika znajdowal sie jakis czujnik (?) powodujacy ze zaslaniajacy
    > go dyfuzor wywolywal w lampie taki efekt. Prawdopodobnie mierzyla
    > po swojemu podczas przedblysku.

    Wygląda że ten wynalazek jest tylko w wersji dla Canona chyba?
    To co to za TTL? Zwykła zdrada.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 15. Data: 2014-06-17 06:32:16
    Od: T...@s...in.the.world

    g> writes:

    > Wygląda że ten wynalazek jest tylko w wersji dla Canona chyba?
    > To co to za TTL? Zwykła zdrada.

    Ale ktory wynalazek??
    --
    TA

  • 16. Data: 2014-06-17 23:26:10
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    T...@s...in.the.world writes:

    > Ale ktory wynalazek??

    No przecież zacytowałem, czujnik w lampie (być może tylko 44AF-4C).
    --
    Krzysztof Hałasa