    From: "sofu" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Media Markt dla idiotów?
    Date: Thu, 16 Apr 2009 23:53:34 +0200

    Znajoma facetka zaliła sie mojej zonie ze ma kłopoty z telewizorem kupionym
    w Media Markt w Łodzi. Raczej to powazna osoba.
    Ponoć rok i trzy miesiące temu kupił jej na prezent telewizor LCD firmy
    Toshiba syn w sklepie Media Markt. Po tym okresie na srodku ekranu ukazala
    sie duza ciemna plama. Ponieważ tekewizor miał byc na 2-letniej gwarancji
    pojechali z tym telewizorem do sklepu gdzie go kupili, a ten skierowal ich
    do serwisu Toshiby. Przyjeli TV do naprawy a pozniej zadzwonili, ze moga ja
    wykonac tylko odpłatnie. facetka ponoc dotarła do przedstawicielstwa Toshiby
    i zaczeła tam napierdzielac ze sprzedaja takie buble i serwis tego nie chce
    naprawiac.
    Wtedy jej powiedzieli, ze to stary model juz nieprodukowany, ktory ponoc
    mial 6-7 lat i byl duzo grany.
    ze takie cos moze powstac od wilgoci i kurzu (to jej słowa). A ona na to ze
    mieszka w blokach gdzie jest sucho az za bardzo a kurz jak wszedzie i ze
    grala na nim normalnie przez ten rok i 3 miesiace. Mowiła, ze chyba jakos to
    moga sprawdzic ile gral telewizor? Ale ja mysle ze bardziej po datach na
    płycie czy cos w tym rodzaju, bo mi sie nie chce wierzyc zeby TV mialo jakis
    licznik godzin? W kaZdym razie kontrowersyjna jest sprawa tego starego
    modelu i tych 7 lat. Czy to jest mozliwe, zeby jej sprzedali starego grata
    zamiast nowego TV? Gdzies czytalem na forum, ze to normalana praktyka tego
    sklepu, ze sprzedaja sprzet naprawiany albo mze zwrotów od klientów jako
    nowy nie zaznaczajac tego. to o czym pisze mialo dotyczyc laptopów. Ktos
    napisał, ze "nowy" laptop mial dane uzytkownika na twardym dysku. Ktos widac
    w serwisie zapomniał je wyczyscic?
    Co o tym sadzicie? Gdyby to byla prawda toby nalazało omijac te firme
    szerokim łukiem.

    pzdr. Janusz