  • 1. Data: 2009-08-26 18:34:38
    Temat: Mbank mobile - 19gr do wszystkich
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Dla klienów dodam :) co przeniosą numer.
    Ale dla wszystkich klientów.
    No to nieźle 19gr!
    Szkoda że to "promocja" i zawsze moga ją odwołać, ale zawsze też mozna
    przenieść numer z powrotem :)
    Czytam regulamin i nie moge wyczytać czy do Play drożej.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2009-08-26 19:38:02
    Temat: Re: Mbank mobile - 19gr do wszystkich
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Piotr M wrote:

    > Czytam regulamin i nie moge wyczytać czy do Play drożej.

    A co Ci mają napisać? Że do Play tyle samo? :-P
    Czytanie ze zrozumieniem itepe...

    Rozdział III pkt. 1 lit. a: "krajowe połaczenia głosowe -- 19 groszy
    brutto/1min"

    Wężykiem należy podkreślić słowo "głosowe"

    M.

  • 3. Data: 2009-08-26 20:54:35
    Od: Paul <e...@e...com>

    Piotr M pisze:
> [...]
    > przenieść numer z powrotem :)
    > Czytam regulamin i nie moge wyczytać czy do Play drożej.

    a gdzie Ty widzisz te 19 gr, bo ja chyba ślepy jestem?

  • 4. Data: 2009-08-26 21:14:07
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Pewnego razu Paul tak oto obwieścił(a):

    > a gdzie Ty widzisz te 19 gr, bo ja chyba ślepy jestem?

    O dziś.
    regulamin pdf:
    http://www.telepolis.pl/grafika/newsy/2009-08/19_gro
    szy_do_wszystkich_26_08.pdf

  • 5. Data: 2009-08-26 21:42:24
    Od: Paul <e...@e...com>

    Piotr M pisze:
    > Pewnego razu Paul tak oto obwieścił(a):

    > O dziś.
    > regulamin pdf:
    > http://www.telepolis.pl/grafika/newsy/2009-08/19_gro
    szy_do_wszystkich_26_08.pdf

    no wszystko fajnie, ale ja nie dostałem żadnego maila z kodem
    promocyjnym ani nie mam takiego w serwisie transakcyjnym.
    a po drugie to w tej taryfie jest 50 MB/miesiąc za free, ale jak się
    wykorzysta to nie można kupować innych pakietów.