  • 21. Data: 2011-10-26 13:01:56
    Temat: Re: Marco Simoncelli RIP
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 25-10-2011 11:18, Bartek Kacprzak pisze:

    > Nie jezdzil harleyem.
    >
    > Bartek
    >
    > PS
    >
    > Czemu to mialo sluzyc?
    > Mialo byc smieszne?
    Takie +10 do lansu.
    W sumie rozumiem.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 22. Data: 2011-10-26 15:34:20
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-10-26 15:01, Grzegorz Rogala pisze:

    > Takie +10 do lansu.
    > W sumie rozumiem.

    Sransu. Czemu komus trudno zrozumiec ze ja o gosciu w zyciu nie slyszalem ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 23. Data: 2011-10-26 15:48:54
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Wed, 26 Oct 2011 17:34:20 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    [...]
    > Sransu. Czemu komus trudno zrozumiec ze ja o gosciu w zyciu nie
    > slyszalem ?

    A o GP Malezji, wymienionym w jednym zdaniu z jego naziwskiem też nie?

    Ja nie oglądam GP, ale od razu wiedziałem o co chodzi w tym poście,
    podstawowa dedukcja, drogi Watsonie.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 24. Data: 2011-10-26 17:04:50
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Sransu. Czemu komus trudno zrozumiec ze ja o gosciu w zyciu nie slyszalem
    > ?
    Oj tam. Moze masz po prostu za malo czasu na pierdoly.
    Ja ogladam motogp :) i blednie zalozylem, ze wszyscy ogladaja.
    Wszak to esencja motocyklizmu szybkiego.

    Ale w sumie pytanie z niezbyt szczesliwie dobranymi slowami.

    pozdr

    --
    Bartek
    niebieska9'99 z pewnie krotkim dozywociem

  • 25. Data: 2011-10-26 19:30:05
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-10-26 17:48, Leszek Karlik pisze:

    > A o GP Malezji, wymienionym w jednym zdaniu z jego naziwskiem też nie?
    >
    > Ja nie oglądam GP, ale od razu wiedziałem o co chodzi w tym poście,
    > podstawowa dedukcja, drogi Watsonie.

    Rownie dobrze mogl to byc wloski piosenkarz disco ktory spadl ze sceny
    podczas otwarcia GP Malezji. Ale jak zwylke zaden pajac nie odpowie
    pelnym zdaniem kto to tylko kazdy rzuca kretynizmami.

    BTW. Juz sie dowiedzialem kto to, z telewizji. I niech mu ziemia lekka
    bedzie.

  • 26. Data: 2011-10-27 14:21:47
    Od: Ryback <k...@y...com>

    On 26 Paź, 21:30, Kuczu <q...@g...com> wrote:

> [...]
    > pelnym zdaniem kto to tylko kazdy rzuca kretynizmami.
    >
    > BTW. Juz sie dowiedzialem kto to, z telewizji. I niech mu ziemia lekka

    jesli pomyslałes ze włoski to mozna by przypuscić ze jestes w miare
    inteligentny, bo nazwisko sugeruje "włoski", ale jesli pomyslałes ze
    piosenkarz w wątku GP na grupie MOTO to sorry memory "jedyneczke z
    przodu trzeba wymazać"

    i pewnie jakby tu był jaki pajac to by odpowiedział ale nie ma tu
    takiego

  • 27. Data: 2011-10-27 15:26:14
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-10-27 16:21, Ryback pisze:

> [...]
    > inteligentny, bo nazwisko sugeruje "włoski", ale jesli pomyslałes ze
    > piosenkarz w wątku GP na grupie MOTO to sorry memory "jedyneczke z

    Na tym "forumie" pisano juz o wielu sprawach niemotocyklowych wiec mnie
    nic nie zdziwi juz.

    > i pewnie jakby tu był jaki pajac to by odpowiedział ale nie ma tu
    > takiego

    A TY ?

  • 28. Data: 2011-10-28 07:21:59
    Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl>

    http://sportklub.pl/zegnaj-marco/

    "W przyszłą niedzielę 30.10 wspólnie z Wami fanami MotoGP i Marco chcieliśmy
    zorganizować przejazd na motocyklach ulicami Warszawy do ambasady Włoch,
    gdzie o godz. 11.00 chcieliśmy uczcić pamięć włoskiego zawodnika minutą
    ciszy.

    Niestety załatwienie formalności z Urzędem Miasta i Policją zajmuje jak się
    okazuje min. półtora miesiąca w związku z czym nie da się tego zrobić.

    Nikt nam jednak nie zabroni dotrzeć pod ambasadę indywidualnie... " z
    FB-owego profilu Sportklub Polska.

    MS

  • 29. Data: 2011-10-28 08:34:51
    Od: ursynek <u...@n...tam.nie.tu.pl>

    W dniu 2011-10-23 11:08, Bartek Kacprzak pisze:
    > Zginal podczas GP Malezji.

    W głowie mi się nie mieści, że zrzucili go z noszy podczas
    transportu... o tym że kładli go na nie bez kołnierza nie wspomnę...

  • 30. Data: 2011-10-28 08:48:12
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-10-28 10:34, ursynek pisze:

    > W głowie mi się nie mieści, że zrzucili go z noszy podczas transportu...
    > o tym że kładli go na nie bez kołnierza nie wspomnę...

    Serio? Pojęcia nie miałem.