    From: "Pytanie" <x...@x...tr>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Manta MM1500 -> PC?
    Date: Fri, 18 Jun 2010 12:11:13 +0200

    > Kurteczka gdzieś posialem czarodziejską kulę i niejak nie potrafię
    > odgadnąć jakiego masz tego PC'ta, jakie tam masz wyjścia z karty
    > dźwiękowej

    Poniewaz z reguly jestem osoba dosc skrupulatna, staram sie zawsze
    przygotowac wszystko od A do Z.
    W linku ktorym podalem jest screen z plyty glownej z rozpisanymi wy/we karty
    dzwiekowej oraz recznie sporzadzony rysunek wyjsc z pudelka sterujacego od
    manty. Plyta to ASUS K8N.

    Dlatego napisalem o wersji czarnej, bo dokopalem sie do manuala od wersji
    bialej i nijak mi to nie rozjasnilo problemu - w sensie 2 glosniki dzialaja
    ale zmieniam/zamieniam wtyczki i siakos przy opcki TEST nie chce dzialac w
    ukladzie 5+1.