  • 51. Data: 2010-09-30 10:25:43
    Temat: Re: Mandaty z fotorapida. Ju? mnie to wkur***
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "waperr" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:i81h3t$cr2$1@node1.news.atman.pl...

    > Użytkownik "Heraklit" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dokładnie i nie kwestionuje że są miejsca w których znaki są ustawione
    > w sposób idiotyczny.

    W 99% przypadków tak właśnie jest.

  • 52. Data: 2010-09-30 10:26:12
    Temat: Re: Mandaty z fotorapida. Już mnie to wkur***
    Od: "waperr" <w...@i...pl>

    wiadomości news:i80e4d$p86$1@news.onet.pl...

    > Co za bzdety.
    > A jak przyspieszysz od 0 do dozwolonego 90 to się skróci? ;-)

    Naucz się czytać ze zrozumieniem i odpowiadać merytorycznie na inne posty.
    Mowa była o drodze hamowania dla pojazdów, o tym że z 50km/h zatrzymamy
    się na krótszym odcinku niż z 90km/h.
    Widać nie wiesz o czym się do Ciebie pisze więc kończę tę "rozmowę".

  • 53. Data: 2010-09-30 10:26:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w wiadomości

    > Ma człowiek inne zdanie i jak widać nie potrafi go uzasadnić
    > trzyma się kurczowo, tak bo tak i już.
    > Dla takich to tylko wyspa bezludna i kilka palm bananowych .....

    Dla takich baranów jak Wy to na pewno.
    Kapelusznicza banda debili powinna trzymać się razem.

  • 54. Data: 2010-09-30 10:29:47
    Temat: Re: Mandaty z fotorapida. Juz mnie to wku
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-09-30 09:46, Massai pisze:
    (...)

    > Hm, wątpię.
    > Aparatura robi fotkę, i predkość zmierzoną i tyle...

    Gdyby było tak jak sugerujesz, to każde przekroczenie
    w granicach błędu należałoby podważyć - liczniki samochodów
    też mają stosowną tolerancję itd.

  • 55. Data: 2010-09-30 10:31:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:i80e4d$p86$1@news.onet.pl...

    > Naucz się czytać ze zrozumieniem i odpowiadać merytorycznie na inne posty.

    Dobra rada, tyle że zastosuj ją do siebie.

    > Mowa była o drodze hamowania dla pojazdów, o tym że z 50km/h zatrzymamy
    > się na krótszym odcinku niż z 90km/h.

    Oczywiście.
    A z 40 km/h na krótszym niż z 50, z 30 km/h na krótszym niż 40 itd
    Aż do 0 km/h - dopiero wtedy jest maks, krótka droga hamowania.

    Czemu więc 50 km/h, a nie 0 km/h?

    To jedyna rozsądna wartość dla takich jak Ty.
    Dokładnie takie limity powinny was obowiązywać.

    > Widać nie wiesz o czym się do Ciebie pisze więc kończę tę "rozmowę".

    Rozmowę?
    To było ostrzeżenie, a nie żadna rozmowa.
    Z kapeluszami się nie rozmawia, kapeluszy się sekuje.

  • 56. Data: 2010-09-30 10:39:47
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości news:i81bra$a3e$1@news.onet.pl...

    > Chyba przed obudowami ;) z których duża większość ma jeszcze przykrywkę na
    > wyjściu na obiektyw :D

    No przez ten okres napewno musiałem kiedyś trafic na zajętą budkę przez
    ptaszka :)

  • 57. Data: 2010-09-30 10:39:51
    Od: "Jan Kowalski" <K...@n...pl>

    wiadomości news:i80e4d$p86$1@news.onet.pl...
    > Sami się wybrali.
    > Ja im nie dawałem nigdy zgody na reprezentowanie mnie, zwłaszcza jeśli
    > mają zamiar robić odwrotnie.
    > Podobnie jak większość narodu.
    Większość narodu robi odwrotnie? ;-)
    Ja im dałem głos aby mnie reprezentowali w sejmie i senacie. Niestety nie
    mam narzędzia abym ich odwołał z chwilą, kiedy ich działania są
    ukierunkowane przeciwko mnie.

  • 58. Data: 2010-09-30 10:45:30
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie że nie zawsze ale jak się człowieku starasz a tu ci urządzają
    > łapanki, manipulują znakami, czepiają się szczegółów to normalnie krew
    > zalewa.

    No ale ile tak naprawdę jest tych znaków po remontach nie zdjętych itp.
    Pozostałe narzekania sa że gdziej jest ograniczenie do 70 a można spokojnie
    130. Pewnie można ale nie w każdych warunkach a znaki sa ustawiane pewnie na
    jakąś przeciętność - pewnie cos pomiedzy ładna pogodą a ślizgawicą i
    oblodzeniem. Poza tym jakoś nie poczułem żeby w Polsce ograniczenia
    prędkości odbiegały na minus w stosunku do Europy. Powiedziałbym nawet że
    jest mniej bzdur niż u sąsiadów. Dlatego nie mam nic do znaków, nie mam nic
    do Policji (bo to ich robota). Wybór nalezy do nas kierowców. I nie ma się
    co użalać i psioczyć - dostajesz mandat i bierzesz to "na klate".

  • 59. Data: 2010-09-30 10:45:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <K...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:i80e4d$p86$1@news.onet.pl...
    > Większość narodu robi odwrotnie? ;-)

    Zwłaszcza na drogach - tak.

    > Ja im dałem głos aby mnie reprezentowali w sejmie i senacie.

    A wiesz co znaczy reprezentować?
    Bo absolutnie to nie oznacza, że mają działać niezgodnie z Twoimi
    intencjami.

  • 60. Data: 2010-09-30 11:05:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MariuszM" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie tylko koszta.
    > Dostanie też za krnąbrność obywatelską, najpewniej x2.
    > SM nie interesuje się stanem majątkowym obywatela, śle wniosek o
    > ukaranie, a sąd w trybie nakazowym również nie interesując się
    > tym od razu wydaje wyrok i śle do domu, gdyż iż "wina obwinionego
    > i okoliczności czynu nie budzą wątpliwości".

    No i obwiniony to przyjmuje lub ewentualnie kwestionuje wysokosc
    kary jesli ma podstawy, doplaca koszta, ale SM nie ma z tego nic.

    Jakby wszyscy tak robili, to byl SM z torbami poszly, wiec myslcie
    :-P

    J.