eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Mam takie pytanie co do pitolenia o klekocie.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 126

  • 11. Data: 2010-04-18 13:51:03
    Temat: Re: Mam takie pytanie co do pitolenia o klekocie.
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 18 Apr 2010 13:25:36 +0200, Karolek wrote:
    >Feniks pisze:
    >> Co tam jest trwalszego niż w wolnossącym benzyniaku ? Pompa wtryskowa,
    >> wtryskiwacze, turbina - trzech króli dieslowych wydatków ;)
    >
    >A benzyna to lambda, albo i dwie, przepustnica, krokowce, cewki,
    >przewody WN, pompy paliwa... i wszystko to unieruchomi samochod na
    >dordze...

    No nie. bez sondy samochod dalej pojedzie, cewki ma ostatnio 4, wiec
    jedna mniej straszna, pompa paliwa jest i w dieslu.

    >diesel zazwyczaj zacznie zle pracowac, ale dupe do domu
    >dowiezie w razie awarii :>

    Nowoczesny ? pasek, pompa, przewody wysokiego cisnienia, sterownik CR,

    Roznica taka ze benzyniak moze zgasnac po przejezdzie przez kaluze,
    a diesel po przejezdzie przez zimowe mrozy.

    no i w renowkach cewki sie wymienia czesciej niz wtryskiwacze w
    dieslach, ale tez tansze sa :-)

    J.


  • 12. Data: 2010-04-18 13:57:20
    Temat: Re: Mam takie pytanie co do pitolenia o klekocie.
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Feniks pisze:
    > Użytkownik "Nostradamus" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    >> Ale też jest trwalszy i się rzadziej psuje. Pewnie wyjdzie na 0:0.
    >
    > Co tam jest trwalszego niż w wolnossącym benzyniaku ? Pompa wtryskowa,
    > wtryskiwacze, turbina - trzech króli dieslowych wydatków ;)

    Patrząc na benzyny o bezpośrednim wtrysku i porównując z nimi, to wcale
    nie jest tak źle. :P
    GDI w misiubisi takie sobie, fsi - też wrażliwe na paliwo, renówkowe IDE
    - jakoś szybko się z tego wycofali, naprawy gwarancyjne ich chyba
    wkurzały. :)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90


  • 13. Data: 2010-04-18 14:18:16
    Temat: Re: Mam takie pytanie co do pitolenia o klekocie.
    Od: to <t...@a...xyz>

    Nostradamus wrote:

    >> diesel to wieksze koszty napraw bo i wiecej rzeczy do zepsucia
    >
    > Ale też jest trwalszy i się rzadziej psuje. Pewnie wyjdzie na 0:0.

    Trwalszy to jest może blok silnika, który psuje się, rzeczywiście,
    niezwykle często.

    --
    cokolwiek


  • 14. Data: 2010-04-18 14:21:06
    Temat: Re: Mam takie pytanie co do pitolenia o klekocie.
    Od: to <t...@a...xyz>

    Karolek wrote:

    > A benzyna to lambda, albo i dwie, przepustnica, krokowce, cewki,
    > przewody WN, pompy paliwa... i wszystko to unieruchomi samochod na
    > dordze... diesel zazwyczaj zacznie zle pracowac, ale dupe do domu
    > dowiezie w razie awarii :>

    Z popsutą lambdą, krokowce auto pojedzie. Przewody WN czy cewka rzadko
    się psują nagle tak, żeby auto stanęło, zwykle wiadomo o tym dużo
    wcześniej i jest czas na wymianę. Pompa paliwa rzadko się psuje, po za
    tym w dieslu też jest. W przepustnicy nie ma co się zepsuć, chyba, że
    masz na myśli przepustnicę sterowaną elektronicznie, ale różnych
    elektronicznych wynalazków zwykle więcej jest w dieslu.

    --
    cokolwiek


  • 15. Data: 2010-04-18 14:22:21
    Temat: Re: Mam takie pytanie co do pitolenia o klekocie.
    Od: to <t...@a...xyz>

    Michał Gut wrote:

    > jak napisalem jest wiecej rzeczy do zepsucia sie ale jak narazie diesel
    > mi sie bardziej podoba

    Jak porównałeś 1,2 (benzyna) i 1,3 turbo (diesel) to nic dziwnego. Teraz
    znajdź sobie jakieś benzynowe 1,3 turbo, a potem powtórz, ze wolisz
    diesla. ;-)

    --
    cokolwiek


  • 16. Data: 2010-04-18 14:24:18
    Temat: Re: Mam takie pytanie co do pitolenia o klekocie.
    Od: to <t...@a...xyz>

    J.F. wrote:

    > Ale spojrz na Le Mans - tam diesle jezdza i wygrywaja :-)

    Bo tak ustawiono zasady. W zawodach w których można by zastosować dowolny
    silnik żadnych ograniczeń nie byłoby najprawdopodobniej ani jednego
    diesla, bo nieco wyższa sprawność nie jest warta większej masy i dużo
    mniejszego zakresu użytecznych obrotów.

    --
    cokolwiek


  • 17. Data: 2010-04-18 14:25:54
    Temat: Re: Mam takie pytanie co do pitolenia o klekocie.
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 18 Apr 2010 11:23:06 +0200, kffiatek <k...@s...op.pl> wrote:
    > Skoro silnik diesla jest taki dynamiczny, że aż bardziej od benzynowego,
    > to dlaczego wszyscy w F1 i znakomita większość samochodów w rajdach
    > jeździ z silnikami benzynowymi?

    A dlaczego w LeMans po raz kolejny triumfował diesel?

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.


  • 18. Data: 2010-04-18 14:32:37
    Temat: Re: Mam takie pytanie co do pitolenia o klekocie.
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 18 Apr 2010 13:57:20 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
    >GDI w misiubisi takie sobie, fsi - też wrażliwe na paliwo, renówkowe IDE
    >- jakoś szybko się z tego wycofali, naprawy gwarancyjne ich chyba
    >wkurzały. :)

    renowka to zwyklej cewki nie potrafi nawinac porzadnie, gdzie im tam
    do nowoczesnej technologii :-)

    J.



  • 19. Data: 2010-04-18 14:33:07
    Temat: Re: Mam takie pytanie co do pitolenia o klekocie.
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>


    Użytkownik "Feniks" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:hqepos$svu$1@news.onet.pl...

    > Co tam jest trwalszego niż w wolnossącym benzyniaku ? Pompa wtryskowa,
    > wtryskiwacze, turbina - trzech króli dieslowych wydatków ;)


    Dla dobrego diesla 1 mln km przebiegu nie jest wielkim wyczynem.


  • 20. Data: 2010-04-18 14:34:17
    Temat: Re: Mam takie pytanie co do pitolenia o klekocie.
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    J.F. pisze:
    > On Sun, 18 Apr 2010 13:57:20 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
    >> GDI w misiubisi takie sobie, fsi - też wrażliwe na paliwo, renówkowe IDE
    >> - jakoś szybko się z tego wycofali, naprawy gwarancyjne ich chyba
    >> wkurzały. :)
    >
    > renowka to zwyklej cewki nie potrafi nawinac porzadnie, gdzie im tam
    > do nowoczesnej technologii :-)

    To nie renówka. To Sagem nie potrafi. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90

strony : 1 . [ 2 ] . 3 ... 10 ... 13


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: