  • 91. Data: 2010-04-19 09:52:23
    Temat: Re: Mam takie pytanie co do pitolenia o klekocie.
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > Podłączasz laptopa kablem kupionym za 100 zł na Allegro i przy
    odrobinie
    > szczęścia wiesz już wszystko.

    zależy w jakim aucie, zwykle jednak nie wie się nic, sam interface to
    nie wszystko do tego potrzebna jest jeszcze wiedza. Z którą nawet w
    warsztatach jest ciężko :/

    --
    krzysiek82

  • 92. Data: 2010-04-19 11:22:16
    Od: Shadowchaser <s...@o...pl>

    On 4/18/2010 11:23 AM, kffiatek wrote:
    To by mi bardzo poprawiło komfort życia gdybym
    > dał się przekonać, że diesel jest lepszy, a nie dla "biedaków".
    >
    > pozdrawiam

    To zeby Ci poprawic komfort zycia moge Ci powiedziec, ze diesel nie jest
    dla biedakow. Taki biedak jak ja, ktory nie robi wiecej niz 20 tys.
    rocznie wyliczyl sobie, ze diesel wyjdzie o wiele drozej. I sie to
    sprawdza. Zwlaszcza na przegladach. Pomijam tu, ze to pyrkanie diesela
    doprowadza mnie do szalu;)

    Pozdro!

  • 93. Data: 2010-04-19 11:40:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shadowchaser" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    >Taki biedak jak ja, ktory nie robi wiecej niz 20 tys. rocznie wyliczyl
    >sobie, ze diesel wyjdzie o wiele drozej. I sie to sprawdza. Zwlaszcza na
    >przegladach.

    Znaczy ile płacisz za te przeglądy, tak dla porównania?
    Pytam o robociznę.

  • 94. Data: 2010-04-19 13:30:05
    Od: Shadowchaser <s...@o...pl>

    On 4/19/2010 11:40 AM, Cavallino wrote:
    > Znaczy ile płacisz za te przeglądy, tak dla porównania?
    > Pytam o robociznę.

    Roznica 400 PLN, to wg mnie duzo. Nie wiem ile z tego jest za robocizne.
    Przeglad mojego auta kosztowal 900 PLN, wiec latwo obliczyc.

  • 95. Data: 2010-04-19 13:34:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Roznica 400 PLN, to wg mnie duzo. Nie wiem ile z tego jest za robocizne.
    > Przeglad mojego auta kosztowal 900 PLN, wiec latwo obliczyc.

    No widzisz, a przegląd mojego auta z silnikiem diesla zamyka się (już trzeci
    raz) wraz z materiałami w 550-700 zł (robocizna to połowa tej kwoty).
    Do tego jest rzadszy niż przegląd benzyniaka tej samej marki (dla diesla
    jest większy przebieg międzyprzeglądowy).

    Więc po co produkujesz uogólnienia o przeciwnej treści, jeśli nie masz
    zielonego pojęcia czy są one prawidłowe w każdym przypadku?

  • 96. Data: 2010-04-19 13:40:11
    Od: Gregorius <n...@m...adresu.com>

    W dniu 2010-04-18 20:53, Cavallino pisze:

    > Jak umiesz liczyć to łatwo się dowiesz co było częściej. ;-)

    No to zwracam honor. Może tylko ja mam dobra rękę do Renault? ;)

    --
    Gregorius

  • 97. Data: 2010-04-19 13:44:10
    Od: Shadowchaser <s...@o...pl>

    On 4/19/2010 1:34 PM, Cavallino wrote:
> [...]
    >
    > Więc po co produkujesz uogólnienia o przeciwnej treści, jeśli nie masz
    > zielonego pojęcia czy są one prawidłowe w każdym przypadku?

    Dzieki za info. Zawsze milo byc oswieconym przez internetowego znawce.

    Pozdrawiam!

  • 98. Data: 2010-04-19 13:49:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Dzieki za info. Zawsze milo byc oswieconym przez internetowego znawce.

    Sugerujesz że przeglądy robię w internecie?
    No to się mylisz.
    Za godzinę właśnie jadę na następny, jak najbardziej realny.

  • 99. Data: 2010-04-19 14:01:31
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    Jacek pisze:
    > Wszystko prawda. Plus jedno:
    > Diesel w czasie mrozu powie PAS i nie zapali, a benzynowemu to nie
    > przeszkadza.
    > Jacek

    Oj i tu byś się zdziwił ;) Mrozy minionej zimy (a w Toruniu gdzie
    mieszkam dochodziły do -29 stopni) i mój VW Golf MK3 1,9TD z przebiegiem
    372 tyś. km (garażowany pod gołym niebem) zapala po drugim przekręceniu
    wała, a inne nowocześniejsze i dużo młodsze "bendzyniaki" na parkingu
    mówią pas. Wystarczy dobrze zadbać o diesla na zimę a odpali (nowe
    świece, mocne aku,nowy filtr paliwa, dobre zimowe paliwo z dodatkiem 5
    litrów bendzynki lub dykty na zbiornik ropy).

  • 100. Data: 2010-04-19 14:06:48
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "kffiatek" <k...@s...op.pl> wrote in message
    > Skoro silnik diesla jest taki dynamiczny, że aż bardziej od benzynowego,
    > to dlaczego wszyscy w F1 i znakomita większość samochodów w rajdach jeździ
    > z silnikami benzynowymi?
    > Właśnie noszę się z zamiarem zakupu samochodu z silnikiem diesla, ale nie
    > dorabiam do tego ideologii tylko wiem, że po prostu wychodzi taniej przy
    > dużych przebiegach. To by mi bardzo poprawiło komfort życia gdybym dał się
    > przekonać, że diesel jest lepszy, a nie dla "biedaków".

    Niektorzy posiadacze diesli po prostu nie wiedza, do czego sluzy skrzynia
    biegow.

    Pozdrawiam
    Kamil