  • 11. Data: 2010-05-06 05:48:02
    Temat: Re: Mam problem - zakup telewizora
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    roman rumian pisze:

    > Nie, takie rozwiązanie istnieje od 20 lat, chodzi tylko czy ktoś to
    > dobrze i w sensownej cenie produkuje.

    jak rozumiem, od 20 lat mamy hd?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 12. Data: 2010-05-06 05:50:07
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    roman rumian pisze:
> [...]
    >
    > problem polea na tym, że:
    > 1. Dobrze byłoby móc bezprzewodow przesyłać sygnał fullHD. Sony bravia
    > KDL-40EX1 byłby dobry, ale ... samo ony potwierdziło mi, że mogą być
    > zakłócenia w środowisku, gdzie jest dużo 'radia', a ja jestem w bloku ...
    > 2. Pojawiły się wersje 3D - pytanie, czy warto ?
    > 3. Koniecznie chce zintegrowac z zestawem Yamacha MCR-940
    > http://www.tophifi.pl/towar/id/969/at/17598/
    >
    > Co radzicie ?
    >
    > Czy znacie skuteczne rozwiązanie przekazujące bezprzewodowo na odległośc
    > 2 m synału TV z kabla ? Może zwykły wzmacniacz HF a w TV antena ?

    Jak rozumiem potrzebujesz podłączyć nadajnik do dekodera i przesłać
    do tv i to w hd.
    Urządzenia są, działają dobrze tylko nie hd. Sądzę, że nie nie ma sensu
    wydawać wielkich pieniędzy i lepiej kupić dłuższy kabel hdmi i puścić go
    dookoła.

  • 13. Data: 2010-05-06 08:00:51
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Wed, 5 May 2010, roman rumian wrote:

    | Witam,
    | 1. Dobrze byłoby móc bezprzewodow przesyłać sygnał fullHD.
    | Czy znacie skuteczne rozwiązanie przekazujące bezprzewodowo
    | na odległośc 2 m synału TV z kabla ?

    Alez tak, oczywiscie.

    [Transmiter Full HD iTrio HD-W100B]
    http://www.hollex.pl/akcesoria/transmittery/1603-tra
    nsmiter-full-hd-itrio-hd-w100b

    Bezprzewodowy transmitter sygnału HD w paśmie Wi-Fi.
    Do transmisji audio/video i pilota wykorzystywana jest sieć Wi-Fi.

    Transmiter potrafi przesłać sygnał AV i sterowanie z pilota na odległość do 40m.
    Sygnał transmitować można bezprzewodowo lub przewodowo.

    Cena tez jest bardzo umiarkowana: 1990 PLN

    Przyjemnych zakupow zyczy, jp

  • 14. Data: 2010-05-06 08:06:33
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Jerzy Pastusiak wrote:

    > Transmiter potrafi przesłać sygnał AV i sterowanie z pilota na
    > odległość do 40m. Sygnał transmitować można bezprzewodowo lub
    > przewodowo.

    dodam od siebie że rozwiązanie tego typu (nie piszę o tym
    konkretnym, ale ogólnie, to zalezy od zasięgu, mocy oraz
    szczegółowych rozwiązań) potrafi "zabić" skutecznie
    wszelką łączność bezprzewodową nawet w promieniu 100m od
    transmitera.

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 15. Data: 2010-05-06 08:53:06
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Jerzy Pastusiak pisze:

> [...]
    > Sygnał transmitować można bezprzewodowo lub przewodowo.
    >
    > Cena tez jest bardzo umiarkowana: 1990 PLN

    Poczytaj testy :

    http://www.testberichte.de/p/idoit-tests/itrio-hd-w1
    00b-testbericht.html

    W skrocie urzadzenie dziala bez problemow w jednym pomieszczeniu na
    powiechni kilku metrow, taniej wyjdzie kupic dlugi kabel HDMI.

  • 16. Data: 2010-05-06 09:05:32
    Od: Roman Rumian <r...@a...edu.pl>

    Panie Pawle,

    W dniu 2010-05-06 07:48, pawell32 pisze:

    > jak rozumiem, od 20 lat mamy hd?

    wszyscy Panowie źle mnie zrozumieli: owszem, akutar ten telewizor
    przesyła CYFROWY sygnał fullHD, a jaki z tym problem wiem doskonale, bo
    jestem praktykującym inżynierem elektronikiem. :-)

    Mój problem jest odrobinę inny; wszystkie źródła sygnałów dla telewizora
    moge postawić przy nim POZA sygnałem sieci kablowej, która musi iść
    kablem koncentrycznym w poprzek pokoju, dlatego roziwązanie o którym
    wspomniałem to zwykły wzmacniacz w.cz. sygnału z gniazda kablówki, o
    niedużej mocy z anteną, który to sygnał możnaby odebrać z małej anteny
    podłączonej do stosownego gniazdka w telewizorze, a wtedy nie musiałaby
    być ta Bravia, tylko jakoś np. Samsung z najlepszym stosunkiem
    price/performance.

    Mam nadzieję, że teraz sprawa jest jasna. :-)

    Pozdrawiam

    Roman Rumian

  • 17. Data: 2010-05-06 09:06:48
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 5/5/2010 11:57 PM, ApanasBudriszko pisze:

    > u mnie w czytniku pokazuje 20 ?

    Bezprzewodowe przesyłanie wizji to będzie tak jakoś z 60 lat ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 18. Data: 2010-05-06 09:10:46
    Od: Roman Rumian <r...@a...edu.pl>

    Panie Pawle,

    > jak rozumiem, od 20 lat mamy hd?

    wszyscy Panowie źle mnie zrozumieli, bo trochę namieszałem: owszem,

  • 19. Data: 2010-05-06 09:19:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Roman Rumian" <r...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Mój problem jest odrobinę inny; wszystkie źródła sygnałów dla telewizora
    > moge postawić przy nim POZA sygnałem sieci kablowej, która musi iść kablem
    > koncentrycznym w poprzek pokoju,

    A dlaczego w poprzek?
    Takie kable puszcza się w listwach przypodłogowych naookoło pokoju.
    Koszt wymiany listew będzie pewnie mniejszy niż zakupu takiego przekaźnika.

  • 20. Data: 2010-05-06 09:25:17
    Od: Roman Rumian <r...@a...edu.pl>

    W dniu 2010-05-06 11:19, Cavallino pisze:
    (...)
    > A dlaczego w poprzek?
    > Takie kable puszcza się w listwach przypodłogowych naookoło pokoju.
    > Koszt wymiany listew będzie pewnie mniejszy niż zakupu takiego przekaźnika.

    Nie, nie chodzi tylko o listwy przypodłogowe (to, oczywiście brałem pod
    uwagę), ale również o kucie rowka w ścianie i najważniejsze (dla dam) o
    wygląd, oraz mozliwość ew. zmiany połozenia odbiornika TV, a to oznacza
    koszty większe niż tak proste urządzonko jakim jest jednostopniowy
    wzmacniacz w.cz. :-)

    Pozdrowienia

    Roman Rumian