  • 51. Data: 2010-12-10 07:48:56
    Temat: Re: Mam juz powyzej uszu dopiero co kupionego DOTYKOWCA
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu Pt 10 12 2010 8:05, ToMasz pisze:

    > ja miałem kiedys dotykowca z WM ( chyba jakis eten) z dość czułym
    > ekranem. przy każdej rozmowie dotykiem ucha przełączałem głośność...
    > tego sie nieda wywalić z ekranu

    O czujniku zbliżeniowym nie słyszałeś?

    --
    ALEX CloneTrooper
    Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

  • 52. Data: 2010-12-10 08:02:40
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    (...)
    a ja kupilem wlasnie - i to z wielka obawa - dotykowy LG GX500 ze wzgledu na
    jego funkcje DUAL-SIM WiFi i jestem bardzo zadowolony, ekran jest
    precyzyjny, na poczatku problemem jest przestawienie sie z myslenia
    "klawiszowego" na "dotykowe", ale jeden wieczór wystarczyl, aby nabyc
    wprawe - telefon jest super

    --=olo=--

  • 53. Data: 2010-12-10 08:16:22
    Od: z <z...@g...pl>

    Janeo pisze:
    > On 9 Gru, 12:54, "G Nowak" <g...@g...com> wrote:
    > Swoja droga "macalem" ten telefon pare razy i rzeczywiscie potrzeba
    > nie lada
    > Tu KOMPLETNIE nie chodzi o mały wyswietlacz (bo jest idealny), a ceche
    > dotykowca.

    Miałem przez chwilę dotykowca LGKU990 i bardzo spodobało mi się
    "dotykanie" gdyby jeszcze dało się poprawić miejsca umieszczenia i
    wielkość przycisków to by było idealnie.
    Niestety nie każdy ma tak szczupłe, delikatne dłonie i cierpliwość jak
    ja :-) Nawet się przyzwyczaiłem i dałbym radę go używać.
    Zrezygnowałem z innych powodów a nie stać mnie na SE SATIO.
    Nie każdy jest stworzony do dotykowca. :-)

    Ta Xperia Mini to jest faktycznie mini dlatego problem może się nasilać.

  • 54. Data: 2010-12-10 08:31:14
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 10 Gru, 09:16, z <z...@g...pl> wrote:

    > Mia em przez chwil dotykowca LGKU990 i bardzo spodoba o mi si
    > "dotykanie" gdyby jeszcze da o si poprawi miejsca umieszczenia i
    > wielko przycisk w to by by o idealnie.
    > Niestety nie ka dy ma tak szczup e, delikatne d onie i cierpliwo jak
    > ja :-) Nawet si przyzwyczai em i da bym rad go u ywa .
    > Zrezygnowa em z innych powod w a nie sta mnie na SE SATIO.
    > Nie ka dy jest stworzony do dotykowca. :-)

    Masz racje, nie kazdy jest stworzony do dotykowca, ja potrzebuje
    szybko i sprawnie obsluzyc telefon a nie pierd...c sie z przewijaniem
    stron czy wariowaniem ekranu.
    Oczywiscie dotykac bardzo lubie, szczuple dlonie, cierpliwosc, czulosc
    itd. ... ale gdy mi sie nie spieszy, no i nie z telefonem :-)

  • 55. Data: 2010-12-10 09:36:00
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Nie zrozumiałeś. Chodzi o to, że jak dotykanie jest zbyt problemowe to
    > stukanie może już nie. Zamiast rysika można użyć paznokcia.

    W instrukcji mojego telefonu jest napisane, że używanie paznokci jest
    zabronione, bo ekran jest ze szkła. Używać opuszków palców.
    Niestety, czasami, żeby coś zaptaszkować (malusieńkie okienko do
    zaptaszkowania) to trzeba paznokcia użyć. Komu by się chciało rysikiem
    wywijać.

    --
    Normalnie wymiękam. Piszę o wyborze telefonu z ekranem dotykowym na rysik
    ale nieczułym na dotyk palca.

  • 56. Data: 2010-12-10 09:41:23
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    > droga "macalem" ten telefon pare razy i rzeczywiscie potrzeba nie lada
    > Tu KOMPLETNIE nie chodzi o mały wyswietlacz (bo jest idealny), a ceche
    > dotykowca.

    Tak tak, rozmiar nie ma znaczenia. A uzywales "dorosle" X10 albo Desire HD?

    --
    Pozdr

  • 57. Data: 2010-12-10 13:06:13
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 10 Gru, 10:41, "G Nowak" <g...@g...com> wrote:

    > Tak tak, rozmiar nie ma znaczenia. A uzywales "dorosle" X10 albo Desire HD?
    Niczym pod tym wzgledem sie nie rozni: czy duzy, czy maly nadal
    przewijanie w lewo, prawo, gora i dol, widzety, gadzety, srety wiec i
    kilkakrotnie czestsze i zamaszyste ruchy palcami/ reka. Nie mowiac o
    przypadkowych dotknieciach i wariacjach ekranu zmuszajacych do
    dodatkowych niepotrzebych ruchow. Byc moze innych to nie denerwuje,
    ale mnie tak i watek zaczalem z nerwow :-)
    Przepraszam wlascicieli dotykowcow, nie mialem intencji rozpoczynac na
    nowo dyskusji.

  • 58. Data: 2010-12-10 13:55:12
    Od: sendilkelm <s...@o...pl>

    W dniu 2010-12-10 09:31, Janeo pisze:

    > Masz racje, nie kazdy jest stworzony do dotykowca,

    Pięknie to ująłeś.
    Na tym można IMHO skończyć dyskusję "o wyższości świąt...".

    --
    sendilkelm

  • 59. Data: 2010-12-10 14:40:49
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-09 20:35, qwerty pisze:
    > Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup
    > Mylisz się. Dotykowiec (a przynajmniej mój LG GT505) to cudowna sprawa.
    > Taki mały komputerek i to mi odpowiada :-) Przyciski są duże, że nawet
    > jeszcze ani razu nie wyciągnęłam rysika (czy jak mu tam) z obudowy telefonu.
    >
    > A jak ktoś do Ciebie dzwoni to nie odbierasz, gdyż przyjemnie wibruje? :> MSPANC

    Gdy co? Dzwoni dzwonek, który sobie wgrałam (bo taki chciałam) i zarazem
    leciutko wibruje. Ponadto jak ktoś dzwoni to telefon się włącza z
    uśpienia (czyli zaczyna świecić ekran, tak jak mam w SE). Fakt, że
    mógłby trochę głośniej dzwonić, ale jak ktoś nie jest głuchy to słyszy.

    --
    animka

  • 60. Data: 2010-12-10 14:43:51
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-10 08:05, ToMasz pisze:
    > ja miałem kiedys dotykowca z WM ( chyba jakis eten) z dość czułym
    > ekranem. przy każdej rozmowie dotykiem ucha przełączałem głośność...
    > tego sie nieda wywalić z ekranu

    Chyba Ci się śniło, a Mikołaj jednak nie przyniósł.

    --
    animka