  • 1. Data: 2010-12-07 16:40:55
    Temat: [prepaid][informacja o stanie konta]
    Od: Nateysz <4...@v...pl>

    Witam,

    pytanie zadałem już jednemu z operatorów- niestety odpowiedź była
    negatywna. Czy u innych jest inaczej ? Czy istnieje aplikacja, która
    potrafi rozwiązać sygnalizowany problem ?

    ========
    Szanowni Państwo,

    czy istnieje mozliwosc ustawienia przypomnienia o koniecznosci
    doladowania telefonu (w przypadku, gdy kwota na moim koncie bedzie
    nizsza od zadanej wartosci - np. 2 zl).
    Jesli jest to mozliwe to chcialbym, aby taka informacja docierala do
    mnie SMS-em, a w przypadku braku reakcji z mojej strony, byla ponownie
    wysylana po kilkudziesieciu godzinach.ţ
    =========

  • 2. Data: 2010-12-07 16:49:04
    Temat: Re: [prepaid][informacja o stanie konta]
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-12-07 17:40, Nateysz pisze:
> [...]
    > Jesli jest to mozliwe to chcialbym, aby taka informacja docierala do
    > mnie SMS-em, a w przypadku braku reakcji z mojej strony, byla ponownie

    OIDP w Taktaku od 5 zł jest podawany komunikat głosowy w przypadku
    połączenia wychodzącego. O powiadamianiu SMS w jakiejkolwiek sieci nie
    słyszałem.

  • 3. Data: 2010-12-07 17:08:22
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:idloi1$8ls$1@news.onet.pl...
    >W dniu 2010-12-07 17:40, Nateysz pisze:

    > OIDP w Taktaku od 5 zł jest podawany komunikat głosowy w przypadku
    > połączenia wychodzącego. O powiadamianiu SMS w jakiejkolwiek sieci nie
    > słyszałem.

    Play z reguly wysyla SMSy gdy saldo spada ponizej 5 zl i jeszcze pozniej
    chyba gdy ponizej 1 czy 2 zl

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2010-12-07 17:26:11
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-12-07 18:08, SDD pisze:
> [...]
    > w wiadomości news:idloi1$8ls$1@news.onet.pl...

    > Play z reguly wysyla SMSy gdy saldo spada ponizej 5 zl i jeszcze pozniej

    Uprzejmie donoszę, że ta reguła mnie nie dotyczy :-) CO prawda, nie
    dostaję z reguły żadnych SMS-ów systemowych (np. o uruchomieniu usług) itp.
    Numer przeniesiony.

  • 5. Data: 2010-12-07 20:11:32
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    SDD <s...@t...pl> dared to write:

    > Play z reguly wysyla SMSy gdy saldo spada ponizej 5 zl i jeszcze pozniej
    > chyba gdy ponizej 1 czy 2 zl

    Ciekawe... Dotychczas byłem przekonany, że to niepisany standard na świecie. Sms
    przypominający to normalna praktyka w Gruzji, Kirgistanie, Uzbekistanie...

  • 6. Data: 2010-12-07 20:13:01
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/07/2010 05:40 PM, Nateysz wrote:
> [...]
    > Jesli jest to mozliwe to chcialbym, aby taka informacja docierala do
    > mnie SMS-em, a w przypadku braku reakcji z mojej strony, byla ponownie
    Jeden z moich prepaidów grzecznie przypomina przy spadku środków poniżej
    10 CHF.

    M.

  • 7. Data: 2010-12-08 10:16:07
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "kashmiri" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    SDD <s...@t...pl> dared to write:

> [...]

    Ciekawe... Dotychczas byłem przekonany, że to niepisany standard na
    świecie. Sms przypominający to normalna praktyka w Gruzji, Kirgistanie,

    Czyli w krajach trzeciego świata, gdzie psy...

  • 8. Data: 2010-12-08 19:03:26
    Od: "r." <n...@n...com>

> [...]
    > w wiadomości news:idloi1$8ls$1@news.onet.pl...

    > Play z reguly wysyla SMSy gdy saldo spada ponizej 5 zl i jeszcze pozniej

    W mbankmobile też przychodzi sms kiedy saldo spadnie <5zł.

    pozdrawiam
    r.