  • 11. Data: 2011-09-16 18:47:48
    Temat: Re: MERC - reportaż TV Edusat
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 16.09.2011 Kuba (aka cita) <y...@w...pl> napisał/a:

    > 2x więcej mocy niż 600KM?

    A S1600 ma 600KM? ;-)

    Dobra. 2 słowa wyjaśnienia - Foust nie jechał autem S1600 tylko jechał
    własnie w dywizji SuperCars. Te auta mają poniżej 3 sekund do setki.
    Topowe auta osiagaja wlasnie okolice 600KM.

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 12. Data: 2011-09-16 18:53:33
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 16.09.2011 Szuwaks <s...@g...pl> napisał/a:
    > Witam,
    >
    > Użytkownik "Adam 'Chloru' Drzewososki" <k...@c...net> napisał w
    > wiadomości news:slrnj74tup.gnq.karmmnie@chloru.net...

    > Która?

    Zadna z nich bo żadna nie jeździ w S1600 co juz poprawiles w innym
    poscie. :-)

    > No chyba, że się mylę.
    > Ale mam wrażenie, że właśnie tą jechał w Słomczynie.

    Ja mam wrażenie, że dostał od 300 konnego Subaru wiec tym bardziej nie
    wypada się chwalić aż taka specyfikacją ;-)

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 13. Data: 2011-09-16 19:42:26
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Adam 'Chloru' Drzewososki" <k...@c...net> napisał w
    wiadomości news:slrnj76vod.gnq.karmmnie@chloru.net...

    > Zadna z nich bo żadna nie jeździ w S1600 co juz poprawiles w innym
    > poscie. :-)

    No racja.
    Zacząłem się interesować RC dopiero w tym roku, więc jeszcze nie jestem
    specem i czasem coś pomieszam. :)

    Szuwaks

  • 14. Data: 2011-09-16 19:51:22
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

> [...]
    >
    > No racja.
    > Zacząłem się interesować RC dopiero w tym roku, więc jeszcze nie jestem

    AFAIR to nazwy dywizji i tak zostaly zmienione w tym roku ;-)

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 15. Data: 2011-09-16 21:27:32
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Adam 'Chloru' Drzewososki" <k...@c...net> napisał w
    wiadomości news:slrnj7734q.gnq.karmmnie@chloru.net...

    > AFAIR to nazwy dywizji i tak zostaly zmienione w tym roku ;-)

    Ale już wlazłem w nowe nazwy :)
    Tymczasem zaczyna być już tajemnicą poliszynela, że MERC w Słomczynie to
    ostania impreza.
    Tor ma być modernizowany.
    Homologację ma szlag trafić i nie będzie MERCa w przyszłym roku, ponoć.
    Ale może to plotki... -:)

    Szuwaks

  • 16. Data: 2011-09-18 16:10:59
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 16 Sep 2011 19:42:26 +0200, Szuwaks <s...@g...pl>
    wrote:

    > Zacząłem się interesować RC dopiero w tym roku,

    To się spóźniłeś o około 10 lat. Obecnie, poza ERC, RC w Polsce
    to dożynki...

    r.
    _____________

  • 17. Data: 2011-09-18 16:12:03
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 16 Sep 2011 21:27:32 +0200, Szuwaks <s...@g...pl>
    wrote:

    > Homologację ma szlag trafić i nie będzie MERCa w przyszłym roku, ponoć.
    > Ale może to plotki... -:)

    I co? Giełda za mało kasy przynosi, żeby homologować tor na
    nowo? Czy BigPrez planuje powiększenie terenów pod handel? ;)

    r.
    _____________

  • 18. Data: 2011-09-18 21:48:40
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości
    > To się spóźniłeś o około 10 lat. Obecnie, poza ERC, RC w Polsce
    > to dożynki...

    No trochę masz rację.
    AKR będzie remontował tor.
    A właściwie rozbudowywał.
    W przyszłym roku już MERCa nie będzie.
    Mają chytry plan, ale czy się ziści....
    Zobaczymy.

    Szuwaks

  • 19. Data: 2011-09-18 21:52:44
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    > I co? Giełda za mało kasy przynosi, żeby homologować tor na
    > nowo? Czy BigPrez planuje powiększenie terenów pod handel? ;)

    Raczej nie.
    Giełda to 50-60% tego co było wcześniej.
    Raczej planują MŚRC i pod to chcą modernizować tor w Słomczynie.
    Więcej już niedługo w odnowionym Aucie Warszawskim.
    Czytałem już artykuł, ciekawy.

    Szuwaks