  • 21. Data: 2010-12-02 22:27:03
    Temat: Re: MAX 10... Ustawa o kierujących pojazdami
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 2 Dec 2010 19:33:36 +0100, 'Tom N' wrote:

    >Albo stoi fotoradar i cyka zdjęcie, a 300 metrów dalej patrol wyposażony w
    >suszarkę laserową, zatrzymuje i stwierdza, że będąc w odległości 299 metrów
    >przekroczyłeś prędkość o x km/h, a po miesiącu dostajesz zdjęcie z prośbą o
    >wskazanie komu to powierzyłeś pojazd, który widać na zdjęciu, a prędkość
    >zmierzono na x+50 km/h

    Ale jak postawia 5 FR co pol kilometra, to nie masz watpliwosci ze
    nalezy sie 5 mandatow ?

    Ja mam - to moze byc np zlekcewazenie tylko jednego znaku :-)

    J.

  • 22. Data: 2010-12-02 23:15:55
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Axel

    > A teraz nie ma takiego dowodu? Jest zapisany w wideorejestratorze. I
    > co?

    Co innego gdy masz wystawione dwa mandaty, co oznacza świadome działanie
    i jest oczywiste, a co innego gdy masz jakiś materiał do analizy.

    --
    ignorance is bliss

  • 23. Data: 2010-12-03 00:37:03
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin J.F.

    > Ale jak postawia 5 FR co pol kilometra, to nie masz watpliwosci ze
    > nalezy sie 5 mandatow ?
    >
    > Ja mam - to moze byc np zlekcewazenie tylko jednego znaku :-)

    To w ogóle jakieś bzdury, jak ktoś walnie kogoś w ryj pięć razy to nie
    dostaje pięciu wyroków za pobicie.

    --
    ignorance is bliss

  • 24. Data: 2010-12-03 07:22:54
    Temat: Re: MAX 10... Ustawa o kierujšcych pojazdami
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w <news:oj3gf6tf7reb3fd66qiqi79bffl1ds5rf3@4ax.com>:

    > Ale jak postawia 5 FR co pol kilometra, to nie masz watpliwosci ze
    > nalezy sie 5 mandatow ?

    TRZY! Po pierwszym błysku zwalniasz, minąwszy drugie foto przyspieszasz,
    trzecie foto znowu Ci błyska, zwalniasz...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]