  • Data: 2012-04-22 10:52:04
    Temat: M42 do Canona
    Od: "PP" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Zamierzam kupić lustrzankę, nie mogę zaszaleć cenowo więc ograniczam się
    pomiędzy Canonem D600 a Nikonem 5100.
    Mam Praktice z jasnym obiektywem 50mm i myślałem o zastosowaniu adaptera
    Canon/M42 ale doczytałem że jest problem z ustawianiem ostrości dla dużych
    otworów przysłony.
    Zostaje pytanie o wyższość Świąt Wielkiej Nocy nad Świętami Bożego
    Narodzenia :) dla założeń:
    - większość zdjęć w niezbyt jasnych pomieszczeniach, chcę uniknąć lampy
    - plenery 50/50 poziom morza i góry do 2000m.
    Ciekawi mnie jak Nikon oddaje plenery w wilgotnym powietrzu, kiedyś robiłem
    równocześnie fotki jakąś tanią małpką Canona i Fuji 5600, z Fuji wyszło jak
    zza mgły, z Canona zupełnie czyste.
    Jeśli adaptacja obiektywu z Praktici miałaby sens to skłaniałbym się do
    Canona, co Wy wybralibyście?
    Piotr

    Ps. a może Nikon D90? cenowo dość blisko