  • Data: 2012-04-23 14:42:06
    Temat: Re: M42 do Canona
    Od: "PP" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja bym zaczał od pytania, czy te dwa "tak samo zrobione" pstryki
    > nie wygladały tak, że jeden z aparatów błysnał lampa na przykład.
    > W końcu *jakas* logika w przyjmowaniu ze to były "takie same
    > pstryki" jest (skoro automat sobie inaczej ustawił, to sobie sam
    > winien ;))
    Nie chciałem drążyć ale oba zdjęcia wykonane w takich samych warunkach te
    same warunki ekspozycji, jedno dobre drugie mydlane, na zdjeciu Zatoka
    Kotorska z jednego brzegu na drugie, jakiś 1km z jednego stoku góry na
    drugi, temperatura koło 30 stopni
    więc zatoka dość "parująca".
    O ile optyka jest powtarzalna jeśli chodzi o przepuszczane widmo to matryce
    mogą mieć różne czułości widmowe, więc nieśmiało zapytałem.
    Przekonaliście mnie do Nikona
    Piotr