  • 1. Data: 2016-09-06 22:47:28
    Temat: LycaMobile blokuje VPN
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Tak mi się skojarzyło ... wygląda na to, że LycaMobile blokuje ruch VPN.
    Kuriozum. Po co mi internet, który nie działa ?

    PO. Kto jeszcze blokuje a kto nie ?

  • 2. Data: 2016-09-07 08:20:19
    Temat: Re: LycaMobile blokuje VPN
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 06.09.2016 o 22:47, re pisze:
    > Tak mi się skojarzyło ... wygląda na to, że LycaMobile blokuje ruch VPN.
    > Kuriozum. Po co mi internet, który nie działa ?

    a czy to przeszkadza w odbieraniu gmaila albo czytaniu facebooka?
    ToMasz

  • 3. Data: 2016-09-07 10:06:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "re" napisał w wiadomości
> [...]

    A ktory VPN ?
    Bo komorki to tak chyba z zasady stosuja jaka forme DNAT, i nie
    wszystkie VPN przez to przechodza ...

    J.

  • 4. Data: 2016-09-07 13:59:06
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "ToMasz"

    > Tak mi się skojarzyło ... wygląda na to, że LycaMobile blokuje ruch VPN.
    > Kuriozum. Po co mi internet, który nie działa ?

    a czy to przeszkadza w odbieraniu gmaila albo czytaniu facebooka?
    ---
    No i właśnie. Ich usługa powinna nazywać się "dostęp do facebooka i gmaila"
    skoro do tego służy. A ja akurat chcę dostęp do internetu to i takich usług
    szukam.

  • 5. Data: 2016-09-07 16:35:24
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

    A ktory VPN ?
    Bo komorki to tak chyba z zasady stosuja jaka forme DNAT, i nie
    wszystkie VPN przez to przechodza ...
    ---
    Zwykły, majkrosoftowy, ale nie wiem jak by to miało rzutować. W Virgin
    działa, ale Virgin nie umie rozwiązać problemu dostępu do konta bez użycia
    jakiejś pieprzonej apki telefonicznej. Se przekierowanie zrobili i odpisują
    w BOK jakiejś brednie o zmianach przeglądarki, co nic kompletnie do rzeczy
    nie ma bo po prostu taki kod na witrynie napisali. I tak se szukam czegoś co
    nie ma tych wad.

  • 6. Data: 2016-09-07 19:41:38
    Od: "B.G" <o...@w...com.eu>

    W dniu 2016-09-06 o 22:47, re pisze:
    > Tak mi się skojarzyło ... wygląda na to, że LycaMobile blokuje ruch VPN.
    > Kuriozum. Po co mi internet, który nie działa ?
    >

    > PO. Kto jeszcze blokuje a kto nie ?

    Myślę (mam nadzieję) że nie jest to celowa robota op-a, a tylko efekt
    konfiguracji sieci operatora.
    W Orange mam taki efekt, że kiedy używam VPN-a IPSEC-owego, to muszę
    wymusić w ustawieniach Internetu w telefonie, aby przydzielano mi adres
    IPv.4 Domyślnie - w orange dostaje się IPv.6 (więc po drodze do sieci
    IPv.4 jest NAT) i wtedy ze wspomnianego VPN-a jest kupa. Łączy - ale
    nie działa.
    Popatrz może w tym kierunku.

    B.G

  • 7. Data: 2016-09-07 22:35:21
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "B.G"

> [...]
    >
    > PO. Kto jeszcze blokuje a kto nie ?

    Myślę (mam nadzieję) że nie jest to celowa robota op-a, a tylko efekt
    No nie wiem, myślisz że nie zauważył, że u typowego użytkownika nie działa ?
    Nie ma nawet sensu tego zgłaszać bo będzie jak z Virgin, że musiałbym
    telefoniczną apkę zainstalować by sobie stan konta sprawdzić albo tak, jak w
    T-Mobile, że musiałbym flash'a uaktywnić w przeglądarce.

[...]
    Nie zestawia się. Może jest jakiś powód ale jak wyżej. Widać operator nie
    jest zainteresowany. A jak nie jest zainteresowany to ja za niego nie będę.

  • 8. Data: 2016-09-09 15:36:06
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 7 Sep 2016 19:41:38 +0200, "B.G"
    <o...@w...com.eu> wrote:
    > Domyślnie - w orange dostaje się IPv.6 (więc po drodze do sieci
    > IPv.4 jest NAT) i wtedy ze wspomnianego VPN-a jest kupa.

    Czy jakiś inny operator też już przydziela domyślnie ipv6?

    --
    Marek