  • Data: 2011-07-11 14:14:09
    Temat: Luźne klocki (nie chodzi o ludzki metabolizm)
    Od: "gosmo" <t...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Wymienili mi klocki w aucie, zbytnio je podszlifowali, że stuka na wybojach.
    Zrobiłem sobie mały przegląd za 20zł i facet stwierdził, że nie wypadną, ale
    czy to może mieć np. wpływ na zużycie tarcz itp. ew coś innego? Szkoda by mi
    było znów ładować 170zł w nowy ori komplet + wymiana, jeśli by to nie miało
    znaczenia, jeśli ma (w szczególności na bezpieczeństwo) to oczywiście
    wymienię.