  • 21. Data: 2011-09-12 08:49:17
    Temat: Re: Luserzy Elekrody.
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Marek Borowski" <m...@b...com> napisał w
    wiadomości news:j4j816$sg2$1@news.onet.pl...

    Celem moderatorow jest pilnowanie jak najwyzszej
    > jakosci tej bazy. Uzytkownicy to zlo konieczne. Tak przynajmniej wyglada z
    > boku.

    Jak rząd w każdym kraju.
    A wychodzi podobnie i TAM i TU

    Artur(m)

  • 22. Data: 2011-09-12 15:17:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał
    > Hello J.F.,
    >
    > Sam jesteś faszysta ;P

    Ja nie zamykam watkow tylko dlatego ze ktos jest leniem :-P

    > I gdzie tu rozdzielenie? Twoja odpowiedź wylądowała by tez w
    > Koszu.

    Nie mialem lepszego przykladu na polaczenie bez kostek itp,
    oczywiscie mozna dodac "wzoruj sie na" :-)

    J.

  • 23. Data: 2011-09-12 15:25:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    5014#9915014

    > I co, moderator-faszysta zamknal watek, zamiast podpowiedziec ze np tak:
    >
    > http://jfox.republika.pl/images/utp.jpg

    Zadanie na szóstkę: oblicz nową impedancję falową połączonych
    przewodów i przedyskutuj odbicia sygnałów wprowadzone tą metodą
    i ich wpływ na liczbę retransmisji paczek danych :-))

  • 24. Data: 2011-09-12 15:40:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Monday, September 12, 2011, 5:17:53 PM, you wrote:

    > Ja nie zamykam watkow tylko dlatego ze ktos jest leniem :-P

    A jesteś moderatorem jakiegoś fachowego forum? Jeśli nie, to zostań na
    pewnien czas - wrażenia niezapomniane :(

    > Nie mialem lepszego przykladu na polaczenie bez kostek itp,
    > oczywiscie mozna dodac "wzoruj sie na" :-)

    Ano właśnie - precyzja się liczy, drogi Watsonie ;)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 25. Data: 2011-09-12 15:48:13
    Od: Piotr <t...@a...gov.mg>

    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=991
    5014#9915014

    Nie ma głupich pytań, są co najwyżej głupie odpowiedzi. BTW, podejrzewam
    że wielu z prześmiewców w praktyce nie potrafi *porządnie* wykonać nawet
    takich prostych prac montażowych.

    pozdrawiam

  • 26. Data: 2011-09-12 16:19:13
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 12.09.2011 17:25, Pszemol pisze:

    > Zadanie na szóstkę: oblicz nową impedancję falową połączonych
    > przewodów i przedyskutuj odbicia sygnałów wprowadzone tą metodą
    > i ich wpływ na liczbę retransmisji paczek danych :-))
    Kiedyś z kumplami się bawiliśmy w różny sposób skrętką sieciową -
    łącznie z owinięciem 5m przedłużacza z podpiętą na końcu lodówką wokół
    30m nieekranowanej skrętki - strat pakietów brak.

    Michoo

  • 27. Data: 2011-09-12 16:22:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Zadanie na szóstkę: oblicz nową impedancję falową połączonych
    > przewodów i przedyskutuj odbicia sygnałów wprowadzone tą metodą
    > i ich wpływ na liczbę retransmisji paczek danych :-))

    Moge sie tylko pochwalic dyskusja: empirycznie stwierdzono ze kabel
    transmituje tak samo jakby byl jednolity, pomimo ze wcale nie jest
    bardzo krotki, a takie zlacza sa dwa :-)

    J.

  • 28. Data: 2011-09-12 16:40:27
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Michoo napisał:

    > Kiedyś z kumplami się bawiliśmy w różny sposób skrętką sieciową -
    > łącznie z owinięciem 5m przedłużacza z podpiętą na końcu lodówką
    > wokół 30m nieekranowanej skrętki - strat pakietów brak.

    Kiedyś, z braku innych dostępnych rozwiązań, połączyłem dwa odcinki
    koncentryka ethernetowego dwumetrowym kawałkiem przewodu od lampki
    nocnej. Dzałało jak gdyby nigdy nic.

    Jarek

    --
    Trzeba sobie jakoś radzić, powiedział baca zawiązując but dżdżownicą.

  • 29. Data: 2011-09-12 16:41:18
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Moge sie tylko pochwalic dyskusja: empirycznie stwierdzono ze kabel
    > transmituje tak samo jakby byl jednolity, pomimo ze wcale nie jest
    > bardzo krotki, a takie zlacza sa dwa :-)

    Ja nawet kiedyś podobną instalację zmierzyłem jakimś super-duper
    miernikiem. Więc nie tylko transmituje, ale ma na to papier.

    Jarek

    --
    Zgodnie z zasadami aerodynamiki trzmiel nie powinien latać,
    ale trzmiel o tym nie wie, więc lata.

  • 30. Data: 2011-09-12 17:43:03
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 11-09-2011 o 23:14:43 Robert Zemła <m...@g...com> napisał(a):

    > W dniu 11-09-2011 13:24, janusz_kk1 pisze:
    > ... A tak w ogóle to poziom nauczania
    >>
    > Studia? Dzisiaj prawie każdy ma "studia" :-)
    Miałem na myśli prawdziwe studia a nie te nasze które za kasę przepychają
    na następny semestr.

    > Problemem jest likwidacja średnich szkół technicznych. Faktycznie
    > idziemy w kierunku USA...

    No właśnie, poza tym jakość tych szkół spadła drastycznie, podam przykład,
    parę lat temu studiowałem informatykę, był tam też przedmiot pt
    elektronika,
    profesor w porzadku gość dał szansę tym po technikach elektronicznych
    że jak pokażą dyplomy z co najmniej 4 to im odpuści egzaminy z elektroniki,
    no i jest już po zaliczeniu, wpisuje oceny i podchodza do niego
    'elektronicy',
    i cos tam gadali że w końcu jednego z drugim zapytał o nogi tranzystora
    biopolarnego(nazwy),
    no i okazało się że trafił na dwóch takich 'elektroników' co nic nie
    umieli,
    zresztą potem się okazało że reszta też nie była lepsza :) ja się śmiałem,
    bo jako
    amator wiedziałem więcej od nich :) Takich to 'elektroników' wyprodukowały
    nam technika, rzecz się działa w 2004 roku.

    --
    Pozdr
    JanuszK