  • Data: 2009-09-01 16:06:02
    Temat: Lupa do K200d
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Im wiecej czytam, tym trudniej mi sie zdecydowac... :(

    Zastanawiam sie nad muszla z lupa do K200d.
    Mozliwosci sa nastepujace:
    - Nikon DK-21M za jakies 100,-
    - Pentax O-ME53 za okolo 150,-
    - KPS U-13C za mniej-wiecej 190,-

    Czy ktos z szacownych posiada ktores z wymienionych
    rozwiazan do spolki z tym korpusem i moglby sie wypowiedziec?

    Glownie meczy mnie kwestia mechanicznego dopasowania
    do korpusu oraz tego ile nowa zabawka "zdejmuje" po bokach
    kadru czy z informacji wyswietlanych w wizjerze.

    pozdrawiam,
    Vituniu.