  • 1. Data: 2011-07-06 11:27:45
    Temat: Lumix LX 5 czy ktoś używał ?
    Od: "Magdalena W." <p...@g...pl>

    Witam,

    zainteresował mnie kompakcik Lumix LX 5.
    Czy ktoś z Was zna / używa / miał chociaż w rękach?
    Widzę, że w polskich sklepach dostępny tylko na zamówienie, chciałabym
    zapoznać się z ewentualnymi opiniami zanim zacznę go poszukiwać.

    pozdrawiam
    Magdalena

  • 2. Data: 2011-07-06 12:02:25
    Temat: Re: Lumix LX 5 czy ktoś używał ?
    Od: "PB" <p...@f...pl>

> [...]
    > Widzę, że w polskich sklepach dostępny tylko na zamówienie, chciałabym
    > zapoznać się z ewentualnymi opiniami zanim zacznę go poszukiwać.

    Witam.
    Ja mam, uważam że jest świetny jak na kompakt - szeroki kąt,
    jasny, super jakość (dla osiągnięcia maksimum lepiej robić RAW-y,
    jpg-i są trochę przekompresowane jak dla mnie).
    Testów w sieci jest pełno więc o parametrach nie mam się co
    rozpisywać, jak masz jakieś konkretne pytania to pisz.

    Pozdrowienia
    P.B.

  • 3. Data: 2011-07-06 12:09:36
    Od: "Magdalena W." <p...@g...pl>

    Użytkownik "PB" <p...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Ja mam, uważam że jest świetny jak na kompakt - szeroki kąt,
    > jasny, super jakość (dla osiągnięcia maksimum lepiej robić RAW-y,
    > jpg-i są trochę przekompresowane jak dla mnie).
    A czy ma opcję zapisu jednocześnie jpg i RAW?

    > Testów w sieci jest pełno więc o parametrach nie mam się co
    > rozpisywać, jak masz jakieś konkretne pytania to pisz.
    Jedno, konkretne, być może zabawne, ale nie znalazłam stosownej informacji
    na stronie sprzedawcy.
    Czy faktycznie można ustawić format zdjęć także 1:1 ?
    Bo jam zdeklarowana miłośniczka formatu kwadratowego ;)

    pozdrawiam
    Magdalena

  • 4. Data: 2011-07-06 12:29:58
    Od: "PB" <p...@f...pl>

> [...]
    > na stronie sprzedawcy.
    > Czy faktycznie można ustawić format zdjęć także 1:1 ?
    > Bo jam zdeklarowana miłośniczka formatu kwadratowego ;)

    Tak, na obiektywie jest przełącznik i do wyboru są formaty 1:1,
    4:3, 3:2 i 16:9.

    Pozdrowienia
    P.B.

  • 5. Data: 2011-07-06 14:01:44
    Temat: Re: Lumix LX 5 czy kto? u?ywa? ?
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 6 Jul 2011 14:09:36 +0200, Magdalena W. wrote:
    > A czy ma opcj? zapisu jednocze?nie jpg i RAW?

    Tak.

    > Czy faktycznie mo?na ustawi? format zdj?? tak?e 1:1 ?
    > Bo jam zdeklarowana mi?o?niczka formatu kwadratowego ;)

    Mozna, ale wtedy juz nie 12mpix (pozostale formaty im się robia szersze,
    tym są nizsze, a 1:1 to jest cięte 4:3 o ile pamietam).

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 6. Data: 2011-07-06 14:09:35
    Od: "Palmir" <w...@g...pl>

    LX3 już wgniata w ziemię,
    super foty, szeroki kąt
    a LX5 jest jeszcze lepsza
    a jak masz kasę to dołóż 300 zł i kup LX7
    to co włożyli w LX7 to już magia prawie

  • 7. Data: 2011-07-06 15:34:08
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <iv1qav$8b7$1@inews.gazeta.pl>,
    "Palmir" <w...@g...pl> wrote:

    > LX3 już wgniata w ziemię,
    > super foty, szeroki kąt
    > a LX5 jest jeszcze lepsza
    > a jak masz kasę to dołóż 300 zł i kup LX7
    > to co włożyli w LX7 to już magia prawie

    Jestescie influencerami z Panasonica?
    To zly adres chyba.

    TA

  • 8. Data: 2011-07-06 15:39:37
    Od: JB <j...@i...pl>

    W dniu 2011-07-06 16:09, Palmir pisze:
    > LX3 już wgniata w ziemię,
    > super foty, szeroki kąt
    > a LX5 jest jeszcze lepsza
    > a jak masz kasę to dołóż 300 zł i kup LX7
    > to co włożyli w LX7 to już magia prawie

    A jest w ogóle coś takiego jak LX7 ? Boja się nie znam

    eror

  • 9. Data: 2011-07-06 15:40:15
    Od: JB <j...@i...pl>

    > a jak masz kasę to dołóż 300 zł i kup LX7
    > to co włożyli w LX7 to już magia prawie

    A jest w ogóle LX7 ? Bo ja się nie znam.

    eror

  • 10. Data: 2011-07-06 16:37:26
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

> [...]
    > super foty, szeroki kąt
    > a LX5 jest jeszcze lepsza
    > a jak masz kasę to dołóż 300 zł i kup LX7

    słaba reklama, coś Wam nie wyszło chyba z tym LX7 bo go na półkach
    sklepowych nie ma.