  • 1. Data: 2011-07-05 19:37:12
    Temat: Do czego moze sie przydac tryb seryjny
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    1700 ujęć powstałych na potrzeby pewnego projektu, seriami po
    kilkanaście sztuk, sklejone w jeden ''film'' wyglądają tak:
    http://www.youtube.com/watch?v=LfqoSmKSDa0

    Tak sobie myślę, że to niezły sposób na prezentacje zdjęć z wakacji dla
    tych, co im się spust zacina :)

    --
    pozdrawia Adam
    /największa umiejętność - zrozumieć niebyt, szczyt dojrzałości -

  • 2. Data: 2011-07-05 20:26:37
    Temat: Re: Do czego moze sie przydac tryb seryjny
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-07-05 21:37, Janko Muzykant pisze:
> [...]
    > http://www.youtube.com/watch?v=LfqoSmKSDa0
    >
    > Tak sobie myślę, że to niezły sposób na prezentacje zdjęć z wakacji dla

    http://www.youtube.com/watch?v=hw-Xhn6MP-w&NR=1

    JD

  • 3. Data: 2011-07-05 20:42:27
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-07-05 22:26, JD pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=hw-Xhn6MP-w&NR=1

    Niestety, nie moje...

    --
    pozdrawia Adam
    /modląc się o czekoladki wyraźnie określ ich ilość/

  • 4. Data: 2011-07-05 20:47:51
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-07-05 22:42, Janko Muzykant pisze:

    > Niestety, nie moje...

    A to przepraszam, zmyliło mnie to,
    co tam widać.

    JD

  • 5. Data: 2011-07-06 00:36:10
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "Janko Muzykant" <j...@w...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > http://www.youtube.com/watch?v=LfqoSmKSDa0
    >
    > Tak sobie myślę, że to niezły sposób na prezentacje zdjęć z wakacji dla tych, co

    prawdę powiedziawszy nudne :)
    Nie zacinaj juz palca na spuście :)

    Roger

  • 6. Data: 2011-07-06 00:53:31
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Janko Muzykant wrote in <news:iuvp5b$71b$1@news.onet.pl>
    > 1700 ujęć powstałych na potrzeby pewnego projektu, seriami po
    > kilkanaście sztuk, sklejone w jeden ''film'' wyglądają tak:

    A'propos: www.vimeo.com/25452283
    www.vimeo.com/user1508935
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 7. Data: 2011-07-06 05:44:50
    Od: Kosu <6...@e...pl>

    On 2011-07-05 21:37, Janko Muzykant wrote:
    > Tak sobie myślę, że to niezły sposób na prezentacje zdjęć z wakacji dla
    > tych, co im się spust zacina :)

    Prawdę powiedziawszy nie wiem po co robić to aparatem, skoro można
    uzyskać taki sam efekt kamerą cyfrową :)
    /*Oczywiście wiem, że dziś różnice między aparatami i kamerami się już
    zatarły, ale uwaga dla tych, którzy chcieliby tak wystrzelać 10%
    żywotności lustra :]*/

    pozdrawiam,
    PK

  • 8. Data: 2011-07-06 06:38:50
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-07-06 02:36, Roger from Cracow pisze:
    > prawdę powiedziawszy nudne :)
    > Nie zacinaj juz palca na spuście :)

    To był tylko taki żart. Materiał powstał do czegoś innego. Ale jak się
    chce człowiek pochwalić zrzutem z karty 32GB, to jest to chyba
    najsensowniejszy sposób :)

    --
    pozdrawia Adam
    /manieryzm subiektywistyczny, eklektyczna, wtórna empiria fizykalizmu

  • 9. Data: 2011-07-06 07:04:41
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "Janko Muzykant" <j...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > To był tylko taki żart. Materiał powstał do czegoś innego. Ale jak się chce
    > człowiek pochwalić zrzutem z karty 32GB, to jest to chyba najsensowniejszy
    > sposób :)

    ciężko zaprzeczyć :)
    Roger

  • 10. Data: 2011-07-07 00:39:58
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <iuvp5b$71b$1@news.onet.pl>,
    Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > 1700 ujęć powstałych na potrzeby pewnego projektu, seriami po
    > kilkanaście sztuk, sklejone w jeden ''film'' wyglądają tak:
    > http://www.youtube.com/watch?v=LfqoSmKSDa0

    O, fajne.

    > Tak sobie myślę, że to niezły sposób na prezentacje zdjęć z wakacji dla
    > tych, co im się spust zacina :)

    Mysle jednak ze film to cos innego niz fotografia.

    TA