  • 11. Data: 2010-01-12 14:44:00
    Temat: Re: Loteria BWM w Orange
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Nawet jezeli sie nie podoba, to widac, ze jest skuteczny jezeli tutaj
    > o nim dyskutujemy.

    skuteczny jak malo co, milion sms zapewne czytelnicy pmt wysla
    rozumiem, ze ftp za to Ci placi (nie protestuj zbyt gorliwie, wystarczy
    wrzucic w gogle nadawce i mamy same peany pochwalne na czesc oranzady i
    tepsy), ale czytelnicy tej grupy w wiekszosci maja wlasne zdanie na temat
    dostawcow i uslug

  • 12. Data: 2010-01-12 16:11:22
    Od: "Jacek" <g...@N...gazeta.pl>

    Przepraszam najmocniej...

    Jurek Jurek <t...@g...com> napisał(a):
    > A to wylaczenie smsow z informacjami marketingowymi przez strone
    > orange nie wystarczy?

    <OT>
    Oooo, to w ogóle jest taka opcja?
    Poproszę linka albo opis jak na nią trafić, bo od pół roku bezskutecznie
    walczę ze spamem SMS premium rate w orange i cały czas słyszę te same gadki:
    - że to firmy zewnętrzne, a orange bidne niewinne
    - że to moja wina, bo wysyłam wiadomości na numery premium (mimo że nie wysyłam)
    - że wysłali zlecenie zablokowania i że za tydzień smsy przestaną przychodzić.
    Ucieszę się niezmiernie, jeśli pokażesz mi to, o czym piszesz i wyjdę na
    całkowitego debila z moją półroczną walką.
    </OT>

    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 13. Data: 2010-01-13 14:13:36
    Od: Jurek Jurek <t...@g...com>

    Brum: tak, jestem sympatykiem sieci orange, ktora jest moja siecia od
    poczatku mojego korzystania z komorek i tak jestem, a wlasciwie bylem
    uzytkownikiem neostrady. I rzeczywiscie do zadnej z uslug swiadczonych
    przez te firmy nie mam zastrzezen. Ale ich pracownikiem nie jestem.
    Sam napisales, ze uzytkownicy na usenecie maja juz wyrobione zdanie i
    ja takze takie mam. To ze Ty piszesz negaotywnie o loterii swiadczy,
    ze jestes pracownikiem ich konkurencji?

    Loteria jaka jest mozna przeczytac w regulaminie, ja sam mam mieszane
    uczucia, dlatego tutaj pytam.

    Jacek: przeszukalem swoj profil na ich stronie i nic nie znalazlem,
    takze przez strone nie mozna tego zalatwic. Tutaj za to napisano jak
    sei z tym uporac: http://www.forumorange.net/index.php/topic,329.msg10
    40.html#msg1040
    wpis bluemana.

  • 14. Data: 2010-01-13 14:45:37
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    > uzytkownikiem neostrady. I rzeczywiscie do zadnej z uslug swiadczonych
    > przez te firmy nie mam zastrzezen. Ale ich pracownikiem nie jestem.

    pewnie, ze nie
    a swoje posty publikujesz wylacznie w dni robocze w godzinach biznesowych
    tylko przypadkiem
    pisalem juz wczesniej, zebys nie protestowal zbyt gorliwie, ale widze, ze
    aluzja nie byla zrozumiala

  • 15. Data: 2010-01-13 22:15:44
    Od: "Jacek" <g...@N...gazeta.pl>

    Jurek Jurek <t...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > uzytkownikiem neostrady. I rzeczywiscie do zadnej z uslug swiadczonych
    > przez te firmy nie mam zastrzezen. Ale ich pracownikiem nie jestem.

    Tez jestem sympatykiem sieci orange. A wlasciwie bylem sympatykiem Idei.
    I byłem pracownikiem orange. I wiem ze środka, że technicznie działa fajnie,
    ale markieting jest dramatyczny, a zarządzanie to już w ogóle porażka.

    > Jacek: przeszukalem swoj profil na ich stronie i nic nie znalazlem,
    > takze przez strone nie mozna tego zalatwic. Tutaj za to napisano jak
> [...]

    Teoria, jak zwykle rozmijająca się z praktyką.
    Bzdury, bzdury, bzdury...

    Pozdrawiam,
    Jacek