  • 1. Data: 2010-01-04 16:51:11
    Temat: Zepsuty sek550i
    Od: "uncle" <u...@T...op.pl>

    Witam!

    Nie wiem czy na tą grupę powinienembył się zgłosić, więc jeśli nie to
    pokierujcie mnie proszę..

    Mam pytanie - upadł mi telefon, SEk550i. Po upadku stracił zasięg i już go
    nigdy nie odzyskał, da się to naprawić? Spotkał się ktoś z takim
    przypadkiem? Wyczytałem gdzieś, że nie bardzo można cokolwiek z tym zrobić,
    ale może jednak?

    pozdrawiam,
    uncle

  • 2. Data: 2010-01-04 17:27:32
    Temat: Re: Zepsuty sek550i
    Od: S P 1 Q X L <s...@s...pl>

    W dniu 2010-01-04 17:51, uncle pisze:
    > Witam!
    >
    > Nie wiem czy na tą grupę powinienembył się zgłosić, więc jeśli nie to
    > pokierujcie mnie proszę..

    -> pl.misc.telefonia.GSM!!!

  • 3. Data: 2010-01-04 17:35:20
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "uncle" <u...@T...op.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Nie wiem czy na tą grupę powinienembył się zgłosić, więc jeśli nie to
    > pokierujcie mnie proszę..

    Zaraz się zrobi.

    > Mam pytanie - upadł mi telefon, SEk550i. Po upadku stracił zasięg i
    > już go nigdy nie odzyskał, da się to naprawić? Spotkał się ktoś z
    > takim

    Możliwe, że tak.

    > przypadkiem? Wyczytałem gdzieś, że nie bardzo można cokolwiek z tym
    > zrobić, ale może jednak?

    Typowa sprawa z elektroniką - coś spada i przestaje działać.
    Pewnie pękła jakaś ścieżka, lub coś sie obluzowało. Jak masz dryg do
    tego, to przejrzyj uważnie, czy coś gdzieś nie wisi. Ale to zrób wtedy,
    gdy masz do tego "wenę" i przede wszystkim, odpowiednie narzędzia, byle
    jaką lutownicą tego nie złączysz. (Choć ja z powodzeniem robiłem SMD
    lutownicą 100-watową...).
    Co do grupy - do nazwy tej grupy dodaj .gsm, i powstanie nazwa
    pl.misc.telefonia.gsm, mam nadzieję, że poradzisz sobie z dodaniem jej
    do listy, to banalnie proste.

    Spróbuj jednak delikatnie rozkręcić aparat, bądź ostrożny, bo jeden
    fałszywy ruch i możesz na zawsze pozbyć sie aparatu, jak np. draśniesz
    po jakiejś ścieżce, bądź którymś z modułów.
    Możliwe, że cos banalnego wyskoczyło i wystarczy to dopchnąć palcem na
    miejsce... Jeśli nie czujesz się na siłach zrobić to sam, to uderz z
    browarem :) do kogoś znajomego, może da się temu zaradzić?
    Jednak licz się z tym, że z aparatu nic już nie będzie.

    --
    Pająk chwat,
    wszystkich brat!

  • 4. Data: 2010-01-04 18:41:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > z takim przypadkiem? Wyczytałem gdzieś, że nie bardzo można
    > cokolwiek z tym zrobić, ale może jednak?

    Przy cenie za ten model to sie chyba nie oplaca naprawiac.

    No chyba ze sam lub ktos znajomy potrafi rozebrac, zobaczyc czy cos
    nie odpadlo, przelutowac stacja hot air, albo opalarka ..

    J.

  • 5. Data: 2010-01-04 20:29:51
    Od: "uncle" <u...@T...op.pl>

    [cut]
> [...]
    > browarem :) do kogoś znajomego, może da się temu zaradzić?
    > Jednak licz się z tym, że z aparatu nic już nie będzie.

    No właśnie dałem telefon koledze, który się tym zajmuje od jakiegoś czasu -
    powiedział, ze niestety musi mi go zwrocic bo raczej nie wiejak, albo nie da
    sie go zrobic..

    Stad pytanie czy ktos sie z takim czyms spotkal, bo nie wiem cz jest sens w
    ogole tracic czas na to..

    ..dzieki za odpowiedzi w kazdym razie, sprobuje jeszcze na ta grupe co
    podaliscie

    pozdrawiam

    --
    uncle