  • 61. Data: 2021-05-04 19:25:18
    Temat: Re: Lobby spalinowe górą ;-)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 May 2021 18:25:13 +0200, _Master_ wrote:

    > W najbliższej przyszłości z powodów czysto ideologicznych
    > Za 50-100 lat? Przyjdzie globalne OZIĘBIENIE i trzeba będzie kupować
    > nowe ekologiczne piece ;-)

    Nie wiem czy tak przyjdzie, bosmy jednak sporo tego CO2 wyemitowali.

    No ale jak sie okaze, ze za malo, i czeka nas kolejne zlodowacenie ...
    A, to juz nie moj problem :-)

    J.

  • 62. Data: 2021-05-04 19:26:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 May 2021 18:07:50 +0200, Shrek wrote:

    > Pal sześć te powiedzmy 50kWh. Ale do tego trzeba obiad - jak jak
    > jedziesz całą rodziną... A potem trzeba te wszystkie obiady spalić, więc
    > karta multisportu;P

    Ladowarka na pedaly, czy samochod na pedaly ? :-)

    J.

  • 63. Data: 2021-05-04 19:27:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Shreku, jak cię lubię to nie będę ci tłumaczyć detalicznie. Ufam że jak
    > wytężysz kiepełę to pojmiesz o co chodzi :) Musisz tylko wrócić z 5
    > postów wyżej.

    Tu czy wcześniej:

    "> Gdyby całe to lobby elektroekologiczne faktycznie dbało o ekologię to
    > dofinansowaliby LPG.

    Pewnie nie dotarło do ciebie że LPG to w połowie węgiel?"

    Naprawdę nie wiem o co ci chodzi. W krótkiej perspektywie skuteczniej
    postawić na LPG (niskie zanieczyszczenia poza CO2) a do elektryków
    wrócić "jak przejdą choroby wieku dziecięcego". Albo wcale jak się okaże
    że to ślepa uliczka. Na razie u nas kopcą więcej CO2 niż te na LPG.

    --
    Shrek

  • 64. Data: 2021-05-04 19:28:26
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 4 May 2021 18:58:28 +0200, _Master_ napisał(a):

    > No i?

    I dlatego "lobby elektroekologiczne" (hmm, kto to może być? ) nie może
    popierać LPG. Zgodnie z logiką - skoro coś ma węgiel to nie spalamy.
    Ty zaś się spodziewasz że skoro coś ma węgiel, to wspomniane lobby
    powinno popierać. Całkiem niezgodnie z logiką :)
    Ale nie frustruj się, i tak mało kiedy gadasz do rzeczy.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 65. Data: 2021-05-04 19:29:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.05.2021 o 19:23, J.F pisze:

    > Liczylismy przeciez ze Shrekiem, ze nalezy sie 1kW ... i moze
    > starczyc.
    > No ale ma byc 10h, a nie szczytowo :-)

    Dokładnie - może się udać na styk pod warukniem drastycznego oganiczenia
    komfortu i zakazu masowych podróży w święta i długie weekendy:P

    --
    Shrek

  • 66. Data: 2021-05-04 19:31:57
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 4 May 2021 18:25:13 +0200, _Master_ napisał(a):

    > W najbliższej przyszłości z powodów czysto ideologicznych
    >
    > Za 50-100 lat? Przyjdzie globalne OZIĘBIENIE i trzeba będzie kupować
    > nowe ekologiczne piece ;-)

    Kiey człowiek czyta takich głąbów ja ty i tobie podobni, ma ochotę
    pomyśleć: I na cholerę mi ta troska o przyszłe pokolenia, po co mi jeść
    tą elektryczną żabę. A niech głupole mają za swoje... mnie i tak już
    nie będzie :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 67. Data: 2021-05-04 19:32:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.05.2021 o 19:19, J.F pisze:

    > Uran sie kiedys skonczy, i to raczej dosc szybko, jak sie elektrowni
    > nastawia.

    E tam. Po pierwsze nie tak szybko, pod drugie odpadów nukleranych nie
    utylizuje się przez zatopienie w oceanach z dwóch powodów - po drugie
    "ekolodzy" będą wrzeszczeć, po pierwsze jeszcze będzie z nich doskonałe
    paliwo do reaktorów powielających.

    > Po miescie moze to byc pojazd calkiem praktyczny.
    > A czy drogi ... jak na swiecie potanieja, to i u nas potanieja.
    > A czemu nie mialby byc tanszy niz spaliniaki?

    Bo nie musi:P

    --
    Shrek

  • 68. Data: 2021-05-04 19:34:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.05.2021 o 19:26, J.F pisze:

    > Ladowarka na pedaly, czy samochod na pedaly ? :-)

    Coś się tak na tych księży uwziął? :P

    --
    Shrek

  • 69. Data: 2021-05-04 20:25:20
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 04.05.2021 o 17:29, _Master_ pisze:
    > Po co odpowiadasz jak nie chcesz dyskutować o elektrykach w gronie
    > niezainteresowanych? ;-)
    >
    > A serio: Wkurwia mnie jak opiekuńcze wszystkowiedzace państwo pod
    > naciskiem lobby elektrycznoekologicznego wymusza rozbójniczo na mnie
    > nowe podatki i nakazuje (przynajmniej na razie propagandowo) jeździć
    > elektrykiem pojazdem droższym i mniej poręcznym.
    >
    > A o wycieraniu sobie gęby ekologią to już nie będę wspominał.
    >
    > Gdyby całe to lobby elektroekologiczne faktycznie dbało o ekologię to
    > dofinansowaliby LPG.

    Maseczkami się zajmij.

  • 70. Data: 2021-05-04 20:45:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 May 2021 19:31:57 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

> [...]
    > pomyśleć: I na cholerę mi ta troska o przyszłe pokolenia, po co mi jeść
    > tą elektryczną żabę. A niech głupole mają za swoje... mnie i tak już

    Ale jego tez pewnie juz nie bedzie.
    Wiec Greta walczy o swoje :-)

    J.