  • 1. Data: 2011-05-15 16:03:24
    Temat: Listwa z lidla
    Od: wbk <o...@c...pl>

    http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index
    _18798.htm

    :)

  • 2. Data: 2011-05-15 16:08:57
    Temat: Re: Listwa z lidla
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 15.05.2011 18:03, wbk pisze:

    > http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index
    _18798.htm

    No... jak patrzę na obciążalność, to można pod nią podłączyć małe
    miasteczko :-)

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 3. Data: 2011-05-15 17:02:15
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kurczyk" <g...@c...slupsk.pl> napisał w
    _18798.htm

    > No... jak patrzę na obciążalność, to można pod nią podłączyć małe
    > miasteczko :-)

    ale tu chodzi o prad przepiecia, w przypadku np. uderzenia pioruna...

    p, zul

  • 4. Data: 2011-05-15 18:00:57
    Od: "kk" <...@...pl>

    > ale tu chodzi o prad przepiecia, w przypadku np. uderzenia pioruna...

    Znaczy się, wszystko do okoła się spali tylko nie listwa ?

  • 5. Data: 2011-05-15 18:26:08
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "085" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > miasteczko :-)

    >ale tu chodzi o prad przepiecia, w przypadku np. uderzenia pioruna...

    ha ha, ty tak na poważnie ?

  • 6. Data: 2011-05-15 20:06:10
    Od: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>

    W dniu 2011-05-15 18:03 wbk napisał(a):

    > http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index
    _18798.htm

    Nic specjalnego. Zwykły rozgałęziacz na 8 gniazdek jakich wiele, do tego
    nie jakoś specjalnie tani. Jakby dali 12 gniazdek to może bym się skusił
    - w okolicy komputera sprzętów do podłączenia zawsze mam sporo.

    Zresztą już lepszym wynalazkiem były biedronkowe listwy z niezależnymi
    włącznikami dla każdego gniazdka. Niestety tylko 5-gniazdowe ale mam
    takie dwie i dają radę. Ekologia pełna, nawet wyłączam ładowarkę komórki
    gdy nie jest potrzebna.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 7. Data: 2011-05-15 20:11:53
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Adam Dybkowski" <a...@g...6c7o8m> napisał w
    wiadomości news:iqpbng$4qv$1@news.onet.pl...

    > Zresztą już lepszym wynalazkiem były biedronkowe listwy z niezależnymi
    > włącznikami dla każdego gniazdka.

    Ale one były na prąd maksymalny 10A. :-)

  • 8. Data: 2011-05-15 20:13:20
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 15 May 2011 22:06:10 +0200, Adam Dybkowski wrote:
> [...]
    >włącznikami dla każdego gniazdka. Niestety tylko 5-gniazdowe ale mam
    >takie dwie i dają radę. Ekologia pełna, nawet wyłączam ładowarkę komórki

    Nie bardzo - neonowka bierze wiecej niz ladowarka w spoczynku :-)

    No dobra, zalezy co w ten przedluzacz wpiete, ile czasu sie neonowka
    swieci, ale grozi to ze 2-3 ladowarki lepiej wpiac w przedluzacz bez
    zadnych wylacznikow .. i neonowek :-)

    J.

  • 9. Data: 2011-05-16 06:27:22
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "wbk" <o...@c...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index
    _18798.htm

    Bo to listwa z nadprzewodników panie jest.

    Marek

  • 10. Data: 2011-05-16 07:06:51
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Użytkownik "kk" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Znaczy się, wszystko do okoła się spali tylko nie listwa ?

    Przynajmniej w teorii albo marzeniach sennych producenta - 4.500 A to jakas
    magiczna wartosc, na kilku listwach to juz widzialem, chociazby tu :)

    http://multisort.pl/product/8261.Listwa;zasilajaca;B
    rennenstuhl;Super;Solid;4.500A.html

    Ale fakt, pisanie na listwie "4.500A" jest glupawe, troche jak pisanie
    LASER przy diodach swiecacych albo XENON na zarowkach H1 :)

    p, zul