  • Data: 2011-06-15 08:03:37
    Temat: Lightroom - najlepsza wydaność
    Od: RadekD <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak skonfigurować LR 3 dla uzyskania maksymalnej wydajności ?
    Sprzęt, na którym śmiga to Quad 6600, 4GB RAMu i kilka HDD.
    Doczytałem, że optymalna konfiguracja dysków to 1. HDD na system,
    2. HDD na zdjęcia, 3. HDD na tempa LR.
    A jak najlepiej wykorzystać CPU i RAM ?

    Zdjęcia segreguję spod LR i trochę wkurza mnie to, że przeglądanie i
    usuwanie trwa znacznie dłużej niż spod jakiejś przeglądarki plików
    graficznych. Myślę, że dało by się to przyspieszyć zmieniając ustawienia
    tak by podczas katalogowania danego folderu tworzył poglądowe jpg w
    pełnej rozdzielczości, a nie miniaturki (trochę dużej potrwa
    katalogowanie i pójdzie dużo więcej miejsca na dysku) - ale późniejsze
    przeglądanie powinno być szybsze. Dobrze kombinuję ?