  • 11. Data: 2009-02-06 17:03:07
    Temat: Re: LiIon akumulator w ustrojstwach
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello detektyw,

    Friday, February 6, 2009, 5:48:17 PM, you wrote:

    > możesz się RoMan pochwalić gdzie kupić to maleństwo w PL
    > tme, elfe, semiconductors, laro, seguro sprawdzałem.
    > Tylko w farnellu znalazłem ale za EURO 3.33 + 25 EURO za przesyłkę.

    Swego czasu namówiłem SemiconductorsBank do sprowadzenia tego - czyżby
    im się skończyły?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 12. Data: 2009-02-06 17:25:59
    Od: d...@g...com

    On 6 Lut, 18:03, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > Swego czasu namówiłem SemiconductorsBank do sprowadzenia tego - czyżby
    > im się skończyły?
    Witam,
    według wyszukiwarki na stronie SemiconductorsBank w tej chwili nie
    mają tego na stanie.
    Gdzie ich namówiłeś do ściągnięcia tego scalaka, w Łodzi czy
    Warszawie?
    Może jeszcze mają tylko na stronie nie ma.
    Możesz podać cenę detaliczną? Sam bym kupił kilka sztuk.
    --
    r.

  • 13. Data: 2009-02-06 18:14:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello detektyw,

    Friday, February 6, 2009, 6:25:59 PM, you wrote:

    [...]

    > według wyszukiwarki na stronie SemiconductorsBank w tej chwili nie
    > mają tego na stanie.

    Czyli się skończyło - trzeba będzie znów namówić ;)

    > Gdzie ich namówiłeś do ściągnięcia tego scalaka, w Łodzi czy
    > Warszawie?

    Nie pamiętam :(

    [...]

  • 14. Data: 2009-02-06 23:10:38
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Waldemar Krzok pisze:

    > użyciem akumulatora z komórek, bo tanie i dostępne. Przetwornica
    > wejściowa strawi 3.5V, nie problem. Pytanie zasadnicze: ma ktoś jakiś
    > schemat (albo wskaźnik na układ scalony), który załatwiłby mi ładowanie?

    Texas Instruments robi wiele scalaków ładowarek, do wyboru do koloru. W
    naszych firmowych urządzeniach do ładowania LiIon'ów AFAIR stosujemy
    BQ24020:
    http://focus.ti.com/docs/prod/folders/print/bq24020.
    html

    Spojrzyj też tutaj:
    http://focus.ti.com/en/download/aap/selectiontools/b
    attery-chargers/tool.htm

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 15. Data: 2009-02-07 00:54:30
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Obejrzyj PDFa, proszę.

    Już wcześniej obejrzałem. Właśnie w kontekscie makgajweryzmu określenia
    "maleństwo" i "niekłoptliwe" stoją do siebie w opozycji. Co innego gdyby
    ten diwajs miał obudowę wielkości na przykład TO-220. Ale przyznaję, że
    maleństwo wygląda na pożyteczne.

    --
    Jarek

  • 16. Data: 2009-02-07 15:52:54
    Od: Padre <P...@n...net>

    Zastanawiam się nad
    > użyciem akumulatora z komórek, bo tanie i dostępne.

    A to :
    http://www.allegro.pl/item545293538.html

    Za tą cenę ładowarka i 2 akumulatory.

    Sam kupiłem kiedyś na allegro za ok. 20zł ładowarkę do akumulatora do
    aparatu cyfrowego wyglądającego jak większość akumulatorów do komórek,
    wystarczy nieco przerobić styki i uchwyt to naładują dowolny. W
    komplecie był również zasilacz sieciowy i samochodowy.

  • 17. Data: 2009-02-07 17:07:36
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Jarosław Sokołowski wrote:

> [...]
    > "maleństwo" i "niekłoptliwe" stoją do siebie w opozycji. Co innego gdyby
    > ten diwajs miał obudowę wielkości na przykład TO-220. Ale przyznaję, że

    ja uzywam przede wszystkim SMD, wiec mi toto nie straszne. Przy BGA miałbym
    problem, ale takie giganty to lutuje bezproblemowo, tez na plytkach
    testowych.

    Waldek

  • 18. Data: 2009-02-15 10:20:22
    Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl>

    Waldemar Krzok wrote:

    > ja uzywam przede wszystkim SMD, wiec mi toto nie straszne. Przy BGA
    > miałbym problem, ale takie giganty to lutuje bezproblemowo, tez na
    > plytkach testowych.

    Hmm, podepne sie...
    Moze ktos zna producenta kitow/gotowych modulow ladowarek opartych o
    takie 'malenstwa' ?
    Jest tego zdaje sie wiecej, swego czasu widzialem tez chipy Maxima o
    podobnej funkcji