    From: "Rafal" <r...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Lewy agent
    Date: Tue, 15 Nov 2011 22:49:34 +0100

    Witam!
    Pisałem niedawno o moim problemie z ubezpieczeniem.
    W skrócie: w czerwcu 2010 ubezpieczyciel automatycznie przedłużył umowę OC o
    kolejny rok, za którą nie zapłaciłem. Kolejny brak wpłaty (czerwiec 2011)
    spowodował automatyczne zerwanie umowy ubezpieczenia.

    Zastanawiam się czy mam podstawy by mieć jakiekolwiek pretensje do mojego
    agenta ubezpieczeniowego.
    Gość przez praktycznie dwa lata nie odzywał się do mnie. Brakowało wpłat za
    ubezpieczenie - nie dostałem żadnego pism/wezwań. W końcu przez brak wpłat
    umowa została przerwana i dalej cisza. Sąsiad z bloku obok :)

    Pozdrawiam!