  • 1. Data: 2012-04-03 22:48:25
    Temat: Lenovo Thinkpad T61, problem z oświetleniem klawiatury
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    Witam uprzejmie,

    Kupiłem używanego Lenovo T61. Nie działa dioda LED (tzw. Thinklight)
    oświetlająca klawiaturę po naciśnięciu Fn + PgUp. Czy, aby thkinlight
    zadziałała, wymagany jest jakiś sterownik, czy też powinna działać zawsze
    (także w BIOS)?

    Pozdrawiam,
    Robbo

  • 2. Data: 2012-04-03 23:43:35
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 3 Apr 2012 22:48:25 +0200, Robbo napisał(a):

> [...]
    > oświetlająca klawiaturę po naciśnięciu Fn + PgUp. Czy, aby thkinlight
    > zadziałała, wymagany jest jakiś sterownik, czy też powinna działać zawsze

    W X40 działa zawsze, niezależnie od tego czy system załadowany czy nie
    (zatem BIOS też).

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 3. Data: 2012-04-04 00:20:07
    Od: Krystek <k...@u...pl>

    Robbo wrote:
> [...]
    > oświetlająca klawiaturę po naciśnięciu Fn + PgUp. Czy, aby thkinlight
    > zadziałała, wymagany jest jakiś sterownik, czy też powinna działać

    U mnie działa "zawsze"

    Krystek

  • 4. Data: 2012-04-04 09:22:13
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2012-04-03 22:48, Robbo pisze:

> [...]
    > oświetlająca klawiaturę po naciśnięciu Fn + PgUp. Czy, aby thkinlight
    > zadziałała, wymagany jest jakiś sterownik, czy też powinna działać

    Działa zawsze, ale może masz włączony "sticky Fn" - spróbuj naciśnąć
    najpierw Fn, a potem osobno PgUp.

    T.